Veel voorkomende error??

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Bij het installeren van een rarreg.key, wat dat ook moge zijn krijg ik de volgende mededeling.

Kan C:\documents and settings\...\rarreg.key niet importeren. Het opgegeven bestand is geen registerscript. U kunt alleen binaire registerbestanden importeren vanuit register editer

Op de ene computer doet ie het wel op een andere weer niet wat moet ik precies doen om het wel voor elkaar te krijgen

hoebedoel je wat dat ook moge zijn???

betekend dat dat je niet weet wat je aan het installeren bent??

register key lijkt mij een virus die mee gekomen is met het downloaden van een register key, of iets wat zich probeert te registreren.

Zit er ook een readme bij? Normaal kun je zulke files gewoon in de directory van het programma zetten om het te laten werken

Normaal wordt het geïnstalleerd, maar nu dus niet. Het is een registeraanpassing voor een programma dat net is geïnstalleerd. Op mijn iegen computer gebeurt dat ook maar op een andere weer niet.

Lange Pier

Zal het checken en berichten als dit ook klopt.

dit is de keyfile voor Winrar ... hoort gewoon in de map van het programma en niet in het register...

egkok zei:
Zal het checken en berichten als dit ook klopt.

Heb je de winrar net uit usenet gehaald? Ik had hetzelfde en volgens de readme moet het bestand gewoon in de directory staan (maar dat had ik al gezegt en weet niet of je dat al geprobeerd had)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan