veels te groot bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

narva

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Ik heb voor mijn vereniging een kerstwens presentatie gemaakt (een hele mooie al zeg ik het zelf), maar het is maar liefst 34MB groot. Ik heb alle dia's allemaal al gecomprimeerd, maar blijf die 34 MB maar houden. Is er misschien een ervaren iemand die er eens naar wil kijken, want zo kan ik hem natuurlijk niet per email rondsturen. Bij voorbaat dank.

Comprimeren als in Compress Pictures? (File > Save As > optie Compress Pictures > selecteer optie "Screen")

Dan heb je niet goed/ op de verkeerde manier gecomprimeerd. Je gebruikt foto's in je presentatie? Dan moet je eerst die foto's op je harde schijf comprimeren zodat b.v. een foto van 2Mb nog maar 29Kb wordt. Daarna maak je de presentatie met die foto's.

ik gebruik idd foto's. Dus moet alles weer terug zetten naar een map, en dan stuk voor stuk comprimeren met powerpoint? Of met wat anders? Sorry hoor maar dit is mijn eerste presentatie

welke versie van PowerPoint gebruik je?
In 2007: klik op je foto zodat deze geselcteerd is.
Dan verschijnt rechtsboven een rood gekleud balkje met Hulpmiddelen voor afbeeldingen.
Klik dat aan
In het lint vind je de mogelijkheid om Afbeeldingen te comprimeren.
Klik aan en kijk nog even bij de Opties.

Hehe ik ben er uit! Op een helder moment kwam ik er achter dat ik nog iets vergeten had! Het grootste bestand was de muziek (32 MB). Nu is het een mooi bestand van 3.02 MB. Ik heb de muziek gecomprimeerd met Switch. Bedankt allemaal, en fijne dagen toegewenst.

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan