Veelste weinig ruimte op C

Status
Niet open voor verdere reacties.

marciie

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2010
Hallo leden,

ik heb een heel groot probleem: ik heb te weinig ruimte op mijn C schijf terwijl mijn D schijf nog genoeg ruimte heeft. Door dit probleem kan ik ook geen programma's meer installeren, ipod reserve kopie maken en nog veel meer dingen! Ik heb al veel dingen geprobeerd, CCleaner. Wie o wie kan mij helpen? alvast dank

groetjes Marc

verplaats anders ff je Mijn Documenten naar je D schijf

Als het om 1 schijf met 2 partities gaat kan je via Disk Manager je C schijf vergroten door D kleiner te maken.

Als het om 1 schijf met 2 partities gaat kan je via Disk Manager je C schijf vergroten door D kleiner te maken.

Zeker goed idee, maar als je Mijn Documenten gewoon verplaatst naar D dan heb je ook nog eens kans als C crashed dat je je documenten behoud

Maar is het niet een groot risico om C te vergroten? want ik heb geen verstand van herstel dingen enzo.. dus als te mis gaat..?

Eerst maar eens afwachten wat de ts'r wilt.Via dit progje?En zo ja dan graag een overzicht met de progje van de huidige stuatie van de schijfpartities.

@marciie
Geef ff aan hoe groot je schijf totaal is, dus C: en D: samen en hoe groot C: momenteel is. Je kan natuurlijk ook een screenshot uploaden van schijfbeheer.
Zoals alles een risico is wat je doet op je pc is dit ook niet vrij van risico. Maar zoals met alles, als je geen risico durft te nemen kom je niet verder in het leven.

mijn D schijf is 246 GB en mijn C schijf is 43,9 GB groot.
D schijf heeft nog 36,8 vrij maar daar staat heel veel op(films, downloads etc)
en de C schijf heeft meestal 100mb, dan even 0mb, dan weer 50mb.. iniedergeval veelste weinig. Ik durf best risico te nemen inderdaad.

Kun je niet beter D: wat opruimen? Want daar is ook niet veel meer te halen. Kun je niet wat films branden of weggooien of is dat geen optie?
Daarna evt. de C: vergroten d.m.v. het programma.