veelvuldige "application data" -mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit100

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2001
Ik ontdekte net dat een groot deel van mijn schijfruimte gaat naar submappen van application data.
De map heeft momenteel al deze afmeting :
C:\Documents and Settings\Gebruiker\AppData\Local\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\
Kan ik deze op een of andere manier eruitgooien en dit vermijden in de toekomst? Want momenteel is ie door het vele vermenigvuldigen al een 10 Gb groot.
Alvast bedankt,
G.

wat zit er in de allerlaatste map waardoor die 10 GB gebruikt? want mapjes gebruiken geen schijfruimte

Laatst bewerkt:
Hallo !

Als je bijv. de slaapstand uitschakelt scheelt dat veel schijfruimte, evenals de indexering en systeemherstel !

Mogelijk worden die mappen bij jou iedere keer bij de slaapstand aangemaakt en om onduidelijke reden niet meer verwijderd.

CCleaner al gedraaid ?

Greetz,

Harry.

De mapjes bevatten telkens kopijen van de vorige map, er zit dus nagenoeg steeds hetzelfde in.
En welk voordeel zou CCleaner kunnen brengen?
En bestaat er een mogelijkheid om die overtollige mappen automatisch te laten wissen, en ik gebruik inderdaad regelmatig de slaapstand.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan