vegas 2 muis staat stil

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffiestones

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Ik ben rainbow six vegas 2 aan het spelen zonder problemen. als ik de volgende dag weer verder wil spelen blijkt het ineens dat mijn muis vast staat in het spel. ik kan gewoon voor en achteruit en opzij door mijn toetsen te gebruiken maar mijn muis blijft stilstaan, ik heb overal in mijn instellingen gekeken maar ik kan niks vinden. ik heb ook getest en een andere game opengedaan maar daar blijkt alles in orde te zijn, dus is er niks met mijn muis maar ligt het wel aan de game vegas 2. wie kan er me helpen?

dank u,steffie.

mh, da's waardeloos zeg.
weet niet direct een antwoord voor je maar t lijkt een beetje op wat ik had pas met No one lives forever2, daar werden af en toe de (auto-) saves corrupted. wat resulteerde in dat mn beeld helemaal vast stond. er zat toen niets anders op dan terug te gaan naar een andere save point, wilde je dit dan ook aanraden bij gebrek aan een alternatief.
Bij No one lifes forever2 kon ik dit oplossen door een patch te installeren, misschien dat dit ook bij jou het geval is.

hoop dat je t kunt oplossen want Vegas2 is een te gekke game, ben er ook mee bezig!
succes,

leon

dag spy, is het mogelijk om eens de instellingen van jou (muis) van vegas2 eens door te zenden of de instellingen waardoor dat probleem misschien opgelost kan worden? een ander savepoint gaat niet

zou er anders iemand zijn instellingen eens kunnen doorsturen van vegas 2 zodat ik ze kan vergelijken met de mijne want ik weet echt niet wat te doen.

moet heel eerlijk zijn en ben nog niet aan m begonnen, heb m gisteren net gedownload en ben nog met Assassins Creed bezig. maar, ik wil anders m wel even vanavond installeren en mn instellingen hier doorgeven.
misschien alleen een domme vraag, maar, hoe wil je dat ik dat doe?
is er een txt file ergens in de installatie die dat doorgeeft, of wil je dat ik gewoon opschrijf alles wat ik in m n Menu vind?

leon

heb je een beeldripper(zit standaard bij vista) en dan de beelden doorsturen via mail naar me; steffiestones@pandora.be, zou dat lukken denk je?

heb Xp, maar bedoel je Print Screen?

leon

zoiets als een screenripper, kheb ook al de game volledig gewist en opnieuw geinstalleert maar het probleem blijft, ook al systeemherstel gedaan, raar dat het alleen bij die game is,, met de andere games heb ik het niet, mijn muis werkt gewoon niet meer in vegas 2 en voordien wel

dat is heel vreem ja, misschien kijken voor een nieuwe driver voor je muis, alhoewel dat wel niet zal helpen, opmdat je dit nooit bij andere games hebt.
vreemd, maar, kun je me uitleggen wat voor progamma dat is, een screenripper?

leon

sorry dat t even durrde voor ik weer antwoorde, bedankt voor de link, maar kun je me eerst vertellen misschien wat t doet, voordat ik het download/installeer. want ik wil niet zomaar alles installeren, zeker niet wanneer ik het misschien nooit (meer) gebruik, alhoewel, kan t er wel weer afgooien nadat ik het b=gebruikt heb.

leon

het is een zeer klein programma waarmee je kan fotos rippen van het scherm om dan te opslaan op je pc en achteraf kan je het gemakkelijk verwijderen, als je je mail geeft aan me kan ik screenshots opsturen hoe je het moet gebruiken

hey spy, het is me gelukt, kheb de beeldresolutie ietsje verlaagd en het werkt weer, amai, dat was uren zoeken voor zo een klein prob, allesinds zeer bedankt voor de aandacht spy !

ben erg blij dat je het probleem het kunnen oplossen, had nooit gedacht dat een beeldresolutie zoeist te weeg kon brengen. goed dat ik t weet, mocht t mij misschien ook overkomen.

moest bij mn moeder eten, vandaar dat ik nu pas terug ben, wilde net 'even' Vegas2 installeren om te kijken en las toen hier je antwoord.

je kan trouwens heel simpel screens maken van je beeldscherm hoor, je kan gewoon je toetsenbord knop "Print Screen" indrukken en dan een willekeurig soort photoshop gebruiken (plakken) om de screen zichtbaar te mnaken en te veranderen in een file. gebruik zelf altijd Irfanview voor dit soort dingen. een zeer goed en gratis download baar progammatje, (aanrader!).

nou, veel plezier, en kill de badguys!!
lol

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan