veilig installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldbird

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Berichten
308
Ik ga vandaag w2k istalleren op een nieuwe pc. Waar moet ik aan denken om veilig te kun nen computeren. Moet ik ergens een wachtwoord invoeren ofzo?
 
voordat je het internet op gaat wel eerst een Firewall en Virusscanner installeren he
 
Geplaatst door vanschagen
voordat je het internet op gaat wel eerst een Firewall en Virusscanner installeren he
EN SpywareBlaster.
Dat programma brengt wijzigingen aan in het register, waardoor heel veel spyware je computer simpelweg niet meer in kan komen.
Het programma draait dus niet in de achtergrond mee.
Het enige wat je moet doen is updaten (als firewall en virusscanner al actief zijn).
Vervolgens klik je op Enable all protection en sluit je het programma.
Als je daarna meteen alle essentiële updates van Windows ophaalt en installeert kan er weinig mis gaan.

Guus.
 
Ik heb op mijn computer 2 partities gemaakt, waarbij ik op 1 partitie windows 2000 wil installeren en op de andere partitie gegevens. Welke manier van formateren kan ik het beste kiezen ntfs of fat?
 
Geplaatst door goldbird
Welke manier van formateren kan ik het beste kiezen ntfs of fat?
(Vaak lijken vraagstellers te vergeten dat er ook nog zoiets als Google bestaat. :D)
Kijk eens hier.

Guus.
 
ja dat had ik na het stellen van mijn vraag idd gedaan en heb toen windoos geinstalleerd op een partitie die geformateerd is met ntfs. hopelijk heb ik de goede keuze gemaakt. De andere partitie werkt ook het beste op ntfs begrijp ik uit het artikel van computer totaal.
 
Ik heb bij het installeren van w2k aangegeven dat ik 10000mb wil jebruiken voor windows. Dit deel werd vervolgens geformateerd en daarop werd w2k geinstalleerd. Dat draait nu, maar hoe benader ik nu de rest van mijn schijf? Als ik bij mijn computer kijk zie ik geen andere schijf staan.
 
voor de duidelijkheid: ik heb een partitie gemaakt voor windows, maar ik kan nu die andere partitie niet zien. hoe kan ik deze formateren?
 
Rechtsklikken op deze computer, beheren kiezen en dan naar schijfbeheer. Daar kun je de rest van je hd zien en toewijzen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan