Veilig modus , wachtwoord werkt niet meer, kan niet meer in de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonbon

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2009
Sinds enkele weken windows 10,
Vandaag probleem met nero 2016
Ik kreeg het programma niet verwijderd dus probeer ik op te starten in veiligemodus via msconfig,

Nu vraagt windows administrator wachtwoord en dat heb ik niet , ook nooir ingevoerd bij mijn weten,.
Als ik opnieuw opstart gaat hij opnieuw in veilige modus dus dat schiet niet op......

Is er een oplossing?

Bij voorbaat dank

hoi hoi snoep (-bonbon :D )

Start je op in veilige modus via MSCONFIG ??? heh ? :( maar waarom dan?

Dan is dat bij jou nu ook wel in msconfig zo aangegeven en dit moet je uitvinken dus :( ...... kijk plaatje onder ! ..... en vervolgens weer op normale manier in veilige modus inloggen
als maar niet lukt dan zal je moeten via Cd-installatie schijf dat doen ..... :( en dat natuurlijk heb je niet toch omdat die W10 upgrade is ... klopt ?

MSCONFIG !.jpg

P.S. ben bang dat dit niets met Nero te maken heeft .....

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reactie

Ik kan helaas niets meer veranderen in msconfig omdat ik daar het admin ww voor nodig heb ......
Dit heeft uiteraard niets met nero te maken en nee. Ik heb geen cd van Windows 10 .

:confused: Och jej :( zoiets dacht ik al ....

Je zal nu in ieder geval kunnen wel met je vorige windows installatie-schijf systeem-herstel proberen uitvoeren ..... :( maar in dit geval ook je raakt alles kwijt,
en later zal je weer opnieuw W10 upgrade uitvoeren moeten ....

P.S. Ik ben geen windows 10 gebruiker ( nog niet ! ) en misschien krijg je zo-meteen een betere tip i.v.m. deze w10 herstel, van echte deze OS gebruikers ..:(

Laatst bewerkt:
opgelost

Ik heb het probleem zelf kunnen oplossen,

Via F10 tijdens het opstarten kwam er een scherm waarin ik de opstart procedure kon wijzigen ...... godzij dank !!

:confused: Dat is weer een unieke en een interessante thema ( i.v.m. W10 dus ! ) welke je niet elke dag kan horen,
vertel maar A.U.B. wat voor procedure dat was ?? oftewel wat heb je aangevinkt dat in orde weer alles kwam, ...... zodat evt. andere gebruikers later deze jouw tip kunnen volgen ...

En ook vergeet maar niet in MSCONFIG deze opstarten in veilige modus UIT-vinken ! !

Laatst bewerkt:
Hoi,
Opstarten in veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot) kan ook zonder msconfig.
In jouw geval was het dus F10. Laptopfabrikanten hanteren soms hun eigen procedures.
Nu vraagt windows administrator wachtwoord en dat heb ik niet , ook nooir ingevoerd bij mijn weten,.
Als je dat zelf nooit hebt ingesteld volstaat meestal de entertoets.
Ik zal je vraag op opgelost zetten, iets wat je als topicstarter ook zelf kunt doen in je beginpost (rechtsboven).

Laatst bewerkt:
administrator wachtwoord is helaas niet enter toets en leeg veld,
Ik ben er nog steeds niet achter wat het wel is of hoe ik dit kan achterhalen .... en ik kan dus nog steeds niet opstarten in veilige modus ,

Bij mijn pc is overigens ook F8 opstart opties kwam ik zojuist achter (alwerkte dat niet toen de pc in veilige modus opstartte)
gelukkig kwam ik met F10 in opstartopties ( MS DOS ) en kon ik enkele opstart regels verwijderen,

heb jij enig idee hoe ik het administrator wacht woord kan aanpassen of omzeilen zodat ik alsnog in veilige modus kan werken ?

mvg uit maastricht

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan