Veilig muziek openen die je download

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Ik heb een muziek blog en dagelijks sturen bands mij links om naar hun muziek te luisteren of mensen raden iets aan wat ik moet horen.

Vervolgens ga ik braaf deze mp3tjes downloaden en open deze met mijn mediaplayer. Ik heb nu NOD32 als virusscanner geinstalleerd en deze heeft nog nooit een waarschuwing gegeven.

Maar in principe schijnen kleuters tegenwoordig gewoon ff hun eigen trojan te kunnen schrijven die dan in principe dus niet zo worden gevonden mits deze persoonlijk voor mij was en aangezien ik die muziek nooit meer weggooi ben ik de rest van mijn leven de *** elke keer als ik het weer speel ook al formateer ik braaf elke maand mijn windows....

Zou iemand mij een goede uitleg willen geven hoe de bestanden zo veilig mogelijk te openen en of wat ik hierboven beweer ook zo is in de praktijk?

spywaredoctor :google paket(google.nl --> meer --> nog veel meer)
avgantivirus free : free.avg.com
zonealarm :zonelabs.com(dacht ik)

commodor niet aan te raden(verwijdrt te veel
succes!

Nummers met een grootte van 2.5mb sowieso niet downloaden. Meestal is dat al wel een virusje.

Verder, als NOD32 verder geen melding geeft na je het bestand hebt gescanned, zal er weinig aan de hand zijn. Wat dat betreft is NOD32 vrij goed.

ik werk met een combinatie van freeware en heb nooit last van virussen, heb al terabytes gedownload, velen virussen, weinig of geen schade... dus eerder genoemde programma's zijn erg handig,
tip:
je kunt googlen naar schone pc, en daarvan op de site kijken, en dan naar virusbeveiliging zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan