"veilig verwijderen"icoontje in taakbalk

• Onderwerp starter Onderwerp starter ani
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ani

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2003
Na dat ik mijn webvox heb aangesloten op een usb hub met een 5 meter lange usb kabel, krijg ik ieder keer na het opnieuw opstarten van xp de opmerking dat ik de hardware van de webvox veilig kan verwijderen.
Dit natuurlijk samen met het vervelende icoontje wat ik nu constant in de taakbalk heb staan.
De webvox werkt verder prima!!!
Wie kan mij helpen dit vervelende icoontje uit de taakbalk te krijgen

Veilig

Dit is inderdaad omdat je iets met usb in werking hebt en het icoontje op de taakbalk is in feite niets meer om de usb op een correcte manier te verwijderen want het is namelijk niet zo gezond dit zonder slag of staat uit te trekken. Neem nu bijv zo'n usb memory stick, voor zo'n ding is het icoon toch handig hoor. Geen antwoord op uw vraag maar het is normaal dat het icoon nu pas opduikt....

Rechterknop op je taakbalk-> eigenschappen -> aanpassen -> hardware veilig verwijderen -> altijd verbergen.

Het is niet DE oplossing maar je hebt er nu geen last meer van. Volgens mij is het trouwens niet mogelijk het 'echt' te verwijderen...

Van mijn Alcatel-ADSL modem heb ik ook zoiets.
Ook verstopt. Het zit je zo niet in de weg dus het heeft weinig zin je in allerlei bochten te wringen om het weg te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan