veilige mode+muis werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

klepzeikers

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
952
als ik in mijn veilige modus zit werkt de muis niet meer.
Is denk ik wel handig om eens te scannen in veilige mode.
Er zat een ibm muis op maar deze heb ik een tijd terug al eens vervangen voor een logitech.
Mijn vraag is of het normaal is dat de muis dan niet meer werkt,of dat het anders te verhelpen is.
 
Geplaatst door klepzeikers
als ik in mijn veilige modus zit werkt de muis niet meer.
Is denk ik wel handig om eens te scannen in veilige mode.
Er zat een ibm muis op maar deze heb ik een tijd terug al eens vervangen voor een logitech.
Mijn vraag is of het normaal is dat de muis dan niet meer werkt,of dat het anders te verhelpen is.

Het klopt dat de muis het dan niet doet , je kunt dan navigeren via de pijltjes toetsen en enter en esc op je toetsen bord .
 
Mijn muis reageert nog wel in mijn Windowsje, of ik in veilige modus zit of in DOS, o nee, DOS niet...:p

Het is volgens mij ergens goed fout bij jou ! ';)
 
dat klopt
Maar stel ik wil mijn pc scannen op virussen,ga ik dus met mijn pijltoetsen over de afbeeldingen op mijn beeldscherm.Kom ik bij mijn scanner(norton 2003) druk op enter en norton opent zich,vanaf hier kan ik dus geen pijltoetsen meer gebruiken en dus ook niet laten scannen.
Met de pijltjes kun je dus ook niet de start knop in je beeldscherm activeren.
 
Das wel vreemd inderdaad...

Maar je hebt het dus nu ook over een nietwerkende toetsenbord in Veilige Modus...

Doe het dan in de gewone modes, en zorg dan gewoon dat alles verder afgesloten is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan