veilige modus probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@rtin

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2000
hallo,

ik kom met windows 8.1 met geen mogelijkheid in de veilige modus.
wel al wat info gezocht op internet, kreeg daar de volgende tip:
ga naar instellingen / kies pc instellingen wijzigen / kies algemeen.
nu begint het probleem, ik heb dus geen keuze "algemeen"
groet, Martin

tik bij uitvoeren "msconfig" in, bevestig, ga naar tabblad computer opstarten en vink daar aan "opstarten in veilige modus", herstart en klaar.

Hier staat beschreven hoe je dat instelt. :thumb:

de jean zijn tip heeft gewerkt maar mijn probleem is er nog steeds.
ik heb per ongeluk eerst mijn nieuwe canon mg5250 aangesloten terwijl ik eerst de bijgeleverde software had moeten installeren.
nu moet ik eerst de driver uit software verwijderen maar dan krijg ik de melding dat er een printer stuurprogramma actief is dus dat gaat niet lukken.
tip van canon om het via veilige modus te doen, dat lukt ook niet,dan krijg ik de volgende melding: kan niet verwijderen omdat de print spooler service is stopgezet.
ik snap er niets meer van nu, misschien nog een tip hoe de software te verwijderen.

groet, Martin

Via taakbeheer en processen alles van Canon en spoolservice eerst uitzetten of via die msconfig en opstarten alles van canon uitvinken en rebooten.

Hier staat beschreven hoe je een apparaatstuurprogramma start en stopt.:thumb:

stuurprogramma_bijwerken.jpg

Laatst bewerkt:
revo uninstaller ziet de canon niet en kan hem daar dus ook niet mee verwijderen, de laatste tip is net even te moeilijk voor mij.
moet er maar eens iemand bij halen.
misschien een stap voor stap uitleg ??

ben hier tot nu toe niet mee geholpen, (de laatste tip) in apparaat beheer komt mijn canon printer niet voor.
wel in de software maar die krijg ik dus niet verwijderd.
ik kan hem dus niet als opgelost melden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan