Veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

vladi

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2002
Berichten
42
Hoe start ik XP op in de Veilige Modus? :x

[edit]
F8 krijg ik welke boot device ik wil gaan gebruike, dus da werkt nie :x
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Gelijk na het opstarten diverse malen op F8 drukken
 
As soon as the BIOS has finished loading, begin tapping the F8 key on your keyboard. Continue to do so until the Windows Advanced Options menu appears.

Begin to tapping your F8 key... dat werkt niet, want dan krijg ik dat plaatje van die url die hierbove staat...
 
En die link dan wat ik je zonet heb gegeven, waar je via msconfig (Xp) in de veilige modus kan komen!

Andere vraag: Als je opstart met Xp blijft Num Lock dan uit?
 
En die link dan wat ik je zonet heb gegeven, waar je via msconfig (Xp) in de veilige modus kan komen!

mja... dan moek wel eerst in windows kome... en alsik in windows zit, dan ist prob opgelost :x
 
vladi.
Als Num Lock uitblijft tijdens opstart zal je nooit in de veilige modus komen. Dus licht c.q knippert het Num Lock ledje tijdens opstart?
Je hebt ook nog een ander probleem, zie ik onder de laaste 25 vragen staan!
 
Je hebt ook nog een ander probleem, zie ik onder de laaste 25 vragen staan!
Klopt. Maar dat is inmiddels opgelost... teminste... alsik in me Windows kom... daarom moet ik opstarte in veilige modus :)
Dan kan ik een bestand verwijderen die die foutmelding laat komen...

en dan ist opgelost (hoop ik)
 
ohwja... ff checke :)

[edit]
Gechecked... Blijft uit
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
nee.
t laatste wak gedaan heb is StyleXP installe. En dat wil ik er ook vanaf gaan hale zodra ik in windows zit...
 
Tijdens opstart F2 drukken ( bios).

Kijk eerst of BootUp Num Lock op On staat (advanced).

Tevens kun je ook eens kijken (advanced) in USB KB/mouse leggacy. Heb zelf dit probleem ook eens gehad, en heb vervolgens deze op Keyb + Mouse gezet waardoor Num Lock tijdens opstart aan gaat. Hierna kon ik weer in de Veilige Modus komen.
 
ok... ff checke

[edit]
Stond allemaal al goed...
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Meschien nog andere helpmijers?
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan