Veilige Modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

salo01

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2004
Hallo ,

Ik heb een vraag. Sinds kort start mijn computer steeds op met de vraag hoe ik wil opstarten. Of ik in veilige modus of normaal wil opstarten. Als ik dan voor iets kies dan start mijn computer weer op en dan krijg ik weer de keuze hoe ik wil opstarten.
Weet iemand hoe ik het kan oplossen?

Nee dat lukt niet. Elke keer iets kies ( veilige modus of laats bekende juist werkende configuratie ) dan start hij weer op en dan krijg ik weer de vraag hoe ik wil opstarten

En dit is "opeens" gekomen?

Al geprobeerd om met de XP CD de installatie te herstellen?

Start in veilige modus op, en neem een systeemherstelpunt van een eerdere datum.

groetjes speedtouch

Geplaatst door speedtouch
Start in veilige modus op, en neem een systeemherstelpunt van een eerdere datum.

groetjes speedtouch
Hij kan niet meer in VM komen.
Nee dat lukt niet. Elke keer iets kies ( veilige modus of laats bekende juist werkende configuratie ) dan start hij weer op en dan krijg ik weer de vraag hoe ik wil opstarten

Wat hij ook kan proberen is om tijdens de opstart de F8 in te drukken dan weet je zeker dat hij naar veilige modus gaat.

Kijk ook voor alle zekerheid of op het toetsenbord geen knoppen blijven plakken.

Nee inderdaad. Ik kan niet in Vm komen. Als ik dat kies dan start de komputer opnieuw op.
Dat herstellen heb ik ook effe bekeken maar ik opstart met de cd rom en dan voor herstellen kies dan krijg ik iets van C:/windows en daarmee houd het op. Ik weet niet hoe verder:confused:

Krijg je dan een dos venster, typ dan achter de regel een 1

Daarna kan je de help functie gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan