veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christiaen

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2001
Berichten
163
Beste,

Weet iemand raad: een laptop start steeds op met het scherm menukeuze veilige modus, normaal opstarten etc... Welke keuze je ook maakt de computer keert terug naar dit scherm.

Alvast bedankt,
 
Heb je alle keuzes al geprobeerd?
En wanneer springt hij terug naar het keuzemenu?
 
Krijg je ook een blauw scherm?? zoja is er waarschijnlijk hardware kapot(hoop het niet)

anders zou je kunnen proberen de windows te herstellen en dat doe je alsvolgd.

start van de windows cd tot je bij de keuze komt windows instaleren klik op enter
doe dit en dan 2 maal f8 dan krijg je de optie of je de windows wilt herstellen (R) klik daar op het is dan net of je de windows kaal er op gaat zetten maar dit is niet zo. is een beedje korte uitleg maar hij staat al een keer of 10 op helpmij_forum denk ik dus Zoek en gei zuld de uitgebreide vinde.

mzzl thom:thumb:
 
Ik krijg zeer kort (waarschijnlijk niet eens een halve seconde) een blauw scherm vooraleer hij het windows logo toont. Nadat het logo enkele seconden op het scherm staat en het precies lijkt dat hij toch zal opstarten springt hij terug naar het veilige modus menu.

Ik hoop hiermee op beide reacties een antwoord te geven.

Bedankt,
 
oei

ik denk zelf dat het toch echt je hatdware is hdd of geheugen je kan een andere hdd er in doen indien in bezit anders zou ik er opnieuw windows op doen. \

er zijnn ook prohramma's die je hardware kunnen teste ultimateboot cd bijv.

succes
 
'k Denk ook dat er meer aan de hand is met de laptop dan enkel besturingssysteem. Valt uit, herkent C schijf niet meer of niet volledig, ...
Heb de eigenaar aangeraden om hem best eens te laten nazien bij de leverancier.

Bedankt voor alle reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan