veiligheid browser

• Onderwerp starter Onderwerp starter yobib
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yobib

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2005
Gebruikte eerst FireFox maar nogal wat pagina's kon ik niet openen die met Maxthon geen probleem geven,dus ben ik Maxthon gaan gebruiken.

Is Maxthon veiliger als Internet Explorer ?

mijn gedachte zijn Maxthon word niet zoveel gebruikt dus zal die wel veilig zijn i.v.m. spyware.

Maar moet wel zeggen met Maxthon heb ik meer last van spyware als met FireFox

wat is wijsheid !

groetjes :rolleyes:

yobib zei:
Is Maxthon veiliger als Internet Explorer ?
Nee. Maxthon is namelijk helemaal geen 'andere browser'. Het is alleen maar een schil om IE.

als dat zo is, dan werkt dat inderdaad niet echt, Weet je nog een andere browser die dan wel beter zou moeten zijn?:(

yobib zei:
Gebruikte eerst FireFox maar nogal wat pagina's kon ik niet openen
Ben ik wel nieuwsgierig wat je niet kan openen.
Ik gebruik FireFox nu een jaar, en heb geen problemen.

Omdat de page maker een controle uitvoert en zelf die melding plaatst.
Het is dus wel mogelijk, maar ze willen het niet vanwege de opmaak van de page.

in Opera kan je instellen als welke browser je wil dat je website je herkent als Opera, FF of IE. ik heb hem standaard op Opera staan behalve als ik iets niet kan openen dan zet ik hem op IE. om spyware te voorkomen

Werkt echter al niet altijd. Steeds minder eigenlijk. Die site werkt ook niet op deze manier met Opera.

Paul-RT zei:
Omdat de page maker een controle uitvoert en zelf die melding plaatst.
Het is dus wel mogelijk, maar ze willen het niet vanwege de opmaak van de page.

en bij sommige sites is die opmaak dan zo slecht dat je hem niet kan openen. oftewel er zijn paginas die niet te openen zijn.

't was me nog niet eerder opgevallen.
Maar inderdaad geeft die bovenstaande link wel een aparte melding.

lollige zei:
en bij sommige sites is die opmaak dan zo slecht dat je hem niet kan openen. oftewel er zijn paginas die niet te openen zijn.

Als dit zo is met firefox, en je wilt de makers van firefox ondersteunen kan je een melding maken van die site. Je kan dit vinden in de navigatiewerkbalk door op het pictogram Defecte website rapporteren te klikken.

Persoonlijk vind ik dat het steeds beter gaat met firefox. Tevens worden verbindingen naar websites ook nog door een aantal andere factoren bepaalt, niet alleen door een browser!

Iemand enig idee wanneer Opera 9 uitkomt?
Ik las op de site dat ze widgits gaan invoeren maar ik kan niet echt ontdekken wat de release datum van Opera 9 is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan