Veiligheidsupdates falen allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Whisperer

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2009
Het begion mij op te vallen dat windows zeer veel updates begon nodig hebben en heb eens in de historie gekeken.

Blijkt dat elke update met specificatie 'beveiligingsupdate voor windows Vista' met prioriteit 'belangrijk' mislukt.

Moest het verschil maken: Ik gebruik Avira.

heb ik ook weleens gehad, het heeft iets te maken met het servicepakket wat je hebt geinstalleerd. Ik had toe ik hem terugkreeg van een reparatie een engelse vista erop staan. Dat was niet echt ideaal en toen heb ik een soort servicepakket geinstalleerd dat nederlands was. Er stond bij dat je updates niet meer werkte als je dat installerde.

miss iets om te checken ???

Het was al van voor ik Avira had, nu ik eraan denk, dus neem aa dat dat er weinig mee te maken heeft, sorry voor het dwaalspoor.

Bij mijn weten heb ik geen servicepacks geïnstalleerd, hoe kan ik dat achterhalen?

op windows vista:
Start --> computer --> systeemeigenschappen.

voor XP moet ik het ff opzoeken :p

heb je die geinstalleerd via een update of zat hij er al standaard op. Als je het via een update hebt geinstalleerd dan is er niets aan de hand, dan is hij niet illegaal of zo. Als deze er standaard op stond, hetzelfde verhaal.

dan heb ik geen ideeën meer, moet je anders even een helpdesk ofzo contacteren.

i did the best i could:(

maak je regelmatig gebruik van programma's zoals tune up utilities ? met name met cleanen van bestanden dmv dat programma wil het wel eens gebeuren dat updates mislukken. Ik heb dat al te vaak gehad met dat programma.

Ik heb bij mijn weten geen pack geïntalleerd en gebruik geen enkel RegCleaner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan