Vekeerd stekkertje stroomtoevoer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fection

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Goedendag. Ik heb een nieuwe videokaart gekocht voor mijn pc omdat de andere stuk was.

Het aansluiten is gelukt.

Totdat ik aankwam bij het stekkertje voor de stroomtoevoer ! Het betreftt een wit blokje. Het kabeltje die al in mijn pc zat eindigt alleen in een stekkertje die iets te groot is ( 1 à 2 Mm ) . Zijn deze stekkertjes los te koop? Ik denk dat ik het over een power connector kabel heb ?

Het gaat om de geforce 8400 gs 512 mb

Laatst bewerkt:
... ik denk niet dat het een stroomkabeltje is. Voor zover ik kan zien heb je het over een spdif-kabel (om geluid via de DVI/HDMI af te kunnen spelen)

Laatst bewerkt door een moderator:
Oké dat zou kunnen alleen waar haalt hij dan stroom voor de fan vandaan ?

Gaat dat via de pci-e port in m'n moederbord ?

Laatst bewerkt:
Hoi...

Klopt..op deze kaart hoeft geen aparte voedingskabel..pakt idd voeding via het slot.

Dat zou dan betekenen dat me oude videokaart niet stuk is ? Want krijg bij beide geen video input op de monitor :(

Ken de voorgeschiedenis niet maar zou kunnen.
Ik zie op zowel passief als actief gekoelde kaart van een 8400gs geen stroomaansluiting zitten.Die moet dan achter op je kaart zitten

Ligt dus niet aan kaart...

Meerdere mogelijkheden nu..

Scherm kapot?al op een nadere pc geprobeerd?
Bios instelling goed?
drivers?
Slot zelf niet helemaal goed meer.
kabel goed?

Kabels en monitoren getest werken naar behoren! Nu dus nieuwe videokaart en alsnog geen video output !

Bios/drivers niks meegedaan het werkte gewoon en dag later ineens niet ? Het heeft een 7 maanden zo gedraaid :(

Laatst bewerkt:
goede avond

heb je een speaker aan je moederbord hangen dat jouw serie of bleep toontjes geeft zo ja kijk dan wat voor soort bios je hebt en zet het hier neer dan kan ik wel uitzoeken wat de bleep codes zijn of je doet het zelf http://www.computerhope.com/beep.htm

voorde rest het kan zijn dat je Processor kapot is moederbord omdat je geen beeld krijgt kan zeg ik

ow en als je kan maak wat foto,s van je pc van binnen dus voeding moederbord en dat soort dingen er goed op aub:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan