Vekeerde stationsletter, Windows start niet meer goed op

Status
Niet open voor verdere reacties.

turps

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Berichten
64
Hey Luitjes,

Vandaag heb ik een SSD in mijn laptop geplaatst (E: ), en met de samsung software heb ik de data van de C: naar de nieuwe E: gekopieërd (D: is volgens mij een "partitie" als ik het goed heb onthouden, waar wat documenten op staan.) Nu heb windows laten booten vanuit E:, en dat ging prima, alleen laadde de programma's niet sneller dan voorheen. Dus hé denk ik, dat komt natuurlijk omdat al die programma's hun gegevens nog halen vanuit C:/..., en dus probeer ik E: in C: te veranderen. Helaas moest daarvoor eerst C: in iets anders worden vervangen (dus ik deed maar Z: ), maar ik kreeg een bericht dat ik mijn computer eerst moest opstarten voordat C: daadwerkelijk Z: werd, en ik kon daarom ook niet E: in C: veranderen. Dus ik laat dit met mijn stomme kop gebeuren, en natuurlijk: C: bestaat nu niet meer, en windows deed haast niets meer. Ik kon na de reboot daadwerkelijk op niks klikken, alles gaf foutmeldingen en ook Windowsteken+R gaf niet het gewenste resultaat.

Gellukkig kon ik mijn laptop nog booten vanaf mijn oude harde schijf, waar alles er nog goed opstaat, maar nu vraag ik mij af hoe ik E: in C: kan veranderen. Ik heb btw géén herstel CD of iets dergelijks bij mij laptop.

Groet,
Boris
 
Laatst bewerkt:
@turps
Ik heb je een eigen topic gegeven, het is niet netjes in iemand anders zijn topic in te breken.
Succes met je vraag. :thumb:
 
Hé!?! Had ik dat echt gedaan :O ? Was mij er niet eens bewust van, bedankt voor het corrigeren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan