JeroenMioch
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 dec 2007
Hallo allemaal !
Ik ben bezig met een parkeer database te maken voor mijn werk.
In een formulier moeten wij in een tekstvak een carpoolpas nummer invoeren welke na het drukken op een knop (samen met andere gegevens) word overgebracht naar een rapport.
Nou heb ik een vraag in het rapport zitten :
1. Ik ben ja/nee geregistreerd als carpooler, zo ja carpoolpas nummer (nummer)
het carpoolpasnummer kan ik moeiteloos naar het rapport overbrengen, Wat ik wil is dat als ik een nummerieke waarde invul bij carpoolpas nummer in het formulier dat de vraag eigenlijk met "ja" beantwoord word op het rapport.
1. Ja ik ben geregistreerd als carpooler, met carpoolpas nummer (nummer)
Indien het veld van het formulier leeg word gelaten moet de vraag met "nee" beantwoord worden:
1. Nee ik ben niet geregisteerd als carpooler.
Ik heb zelf al vakkundig zitten rommelen, maar kom er niet uit omdat ik echt geen verstand heb van syntaxes waarin dingen geschreven moeten worden.
help !
Ik ben bezig met een parkeer database te maken voor mijn werk.
In een formulier moeten wij in een tekstvak een carpoolpas nummer invoeren welke na het drukken op een knop (samen met andere gegevens) word overgebracht naar een rapport.
Nou heb ik een vraag in het rapport zitten :
1. Ik ben ja/nee geregistreerd als carpooler, zo ja carpoolpas nummer (nummer)
het carpoolpasnummer kan ik moeiteloos naar het rapport overbrengen, Wat ik wil is dat als ik een nummerieke waarde invul bij carpoolpas nummer in het formulier dat de vraag eigenlijk met "ja" beantwoord word op het rapport.
1. Ja ik ben geregistreerd als carpooler, met carpoolpas nummer (nummer)
Indien het veld van het formulier leeg word gelaten moet de vraag met "nee" beantwoord worden:
1. Nee ik ben niet geregisteerd als carpooler.
Ik heb zelf al vakkundig zitten rommelen, maar kom er niet uit omdat ik echt geen verstand heb van syntaxes waarin dingen geschreven moeten worden.
help !