veld in schakelbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

idrmer

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2003
Hallo, wie kan me helpen met ik heb een schakelbord. Hier wil ik een veld die "kijkt" in een query die bepaalde gegevens heeft gefilterd.
Dus als men de query opent is ie gefilterd met bv aantal records is 6, maar dit gegeven wil ik in het veld van het schakelbord gaarne hebben.
Ik had eerst een schakelbord gemaakt van acces, maar dit schijnt niet te werken, nu heb ik er een zelf gemaakt. Werkt goed echter hoe krijg ik heb veld werkend.
mvg Jan

Dag allen

in deze vraag ben ik ook wel geïnteresseerd. Voor 1 keertje zal ik eens een vraag stellen en niet zelf beantwoorden ;)

Tevens, is het mogelijk om het omgekeerde te doen? Dus dat een rapport bv. de inhoud van een tekstvak op het schakelbord weergeeft.

Bedankt.

Wigi

Gebruik Dcount

Ik heb een keer een onafhankelijk tekstvak aangemaakt in een schakelbord en bij besturingselementbron de DCount functie gebruikt (bv =DCount("[Klantnummer]", "Klanten"). Klantnummer is de naam van het veld en de tabel of querie heet Klanten in dit voorbeeld. In mijn geval gebruikte ik dit veld om een popup weer te geven als de waarde >0 was en maakte ik het veld onzichtbaar (visible = false). Misschien is dat je oplossing. Suc5,99 +0,01

Bedankt, ik zal er eens mee stoeien als ik wat tijd heb ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan