• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

veld kopieeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilookmeepraten

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
mede dankzij dit forum heb ik inmiddels een behoorlijk excel bestand gemaakt met verschillende berekeningen en veel kleuren, voorwaardelijke opmaak enz.:thumb:

Nu wil ik de data graag sorteren, maar die optie kan ik niet gebruiken... Waar zou dat aan kunnen liggen?

Nog iets geks: als ik het hele bestand kopieer en dan plak in een nieuw excel bestand dan verandert de lay-out, vooral de kleuren gaan heel raar doen (lijkt wel op een negatief, maar dit komt niet omdat het dan nog geselecteerd is ofzo..) Het maakt voor zover ik geprobeerd heb niet zo veel uit welke opties ik aanvinkt in speciaal plakken. Het blijft er vreemd uitzien.:(

Kun je helemaal niet sorteren? Hoe groot is het bestand? Wellicht dat er teveel aan (visuele) opmaak in het bestand zit. Wat mij betreft lijkt het daar op gezien het feit dat bij kopiëren de kleuren achter blijven.

het probleem van het sorteren is opgelost.. even de beveiliging eraf gehaald.. :o

Maar het probleem van de kleuren bij het plakken niet. Het is een bestand van 1175 rijen en kolommen tot aan AC. Er zijn ongeveer 3 kolommen die met voorwaardelijke opmaak werken en alle rijen hebben hun eigen achtergrondkleurtje.. dus wel redelijk groot..

Maargoed.. een echt probleem is het inmiddels niet meer, want sorteren werkt wel gewoon, dus als ik nu een kopie van het bestand wil sorteren sla ik het bestand gewoon een extra keer op en dan sorteer ik de kopie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan