hobielasseel
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 apr 2011
- Berichten
- 142
Dag allemaal
ik ben momenteel bezig met een draaiboek te maken voor een kermis deze zomer in access.
Hiervoor heb ik een tabel gemaakt met alle medewerkers in
Per dag maak ik ook een tabel waar alle taken van die dag instaan en met behulp van de wizard opzoeken haal ik zo alle namen uit de tabel met de namen en ik sta uiteraard meerdere waarden toe.
Met het vorige systeem in excel stond er bij iedere taak en medewerker een vakje ok zodat we wisten dat die medewerker die taak zou doen en voor welke taken we nog iemand zochten.
Nu is het zo dat ik in access alleen maar een vakje ok bij de taak kan zetten en niet zoals in de oude versie bij iedere medewerker die bij een taak staat.
Hoe kan ik dit in access wel doen ?
via deze link vinden jullie het nieuwe access bestand: https://drive.google.com/file/d/0BzvXnB47v4qxbXpUa0otRzZHU2c/edit?usp=sharing
in bijlage vinden jullie de oude versie
Bekijk bijlage Werknota.xlsx
Alvast Bedankt
Groeten Hobie
ik ben momenteel bezig met een draaiboek te maken voor een kermis deze zomer in access.
Hiervoor heb ik een tabel gemaakt met alle medewerkers in
Per dag maak ik ook een tabel waar alle taken van die dag instaan en met behulp van de wizard opzoeken haal ik zo alle namen uit de tabel met de namen en ik sta uiteraard meerdere waarden toe.
Met het vorige systeem in excel stond er bij iedere taak en medewerker een vakje ok zodat we wisten dat die medewerker die taak zou doen en voor welke taken we nog iemand zochten.
Nu is het zo dat ik in access alleen maar een vakje ok bij de taak kan zetten en niet zoals in de oude versie bij iedere medewerker die bij een taak staat.
Hoe kan ik dit in access wel doen ?
via deze link vinden jullie het nieuwe access bestand: https://drive.google.com/file/d/0BzvXnB47v4qxbXpUa0otRzZHU2c/edit?usp=sharing
in bijlage vinden jullie de oude versie
Bekijk bijlage Werknota.xlsx
Alvast Bedankt
Groeten Hobie