• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost veld vullen op basis van andere data

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Joycee1208

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2020
Ik heb een maandkalender gemaakt waarin ook een notitieveld is opgenomen waarin ik info wil opnemen over de betreffende maand die niet op een specifieke datum thuishoort.
In bijgaand bestand heb ik dit nagemaakt.

Bedoeling is dat ik op het tabblad data notities per maand neerzet. Deze moeten dan automatisch in tabblad AGENDA komen te staan in het veld notities van de betreffende maand van het jaar.

Hoop dat jullie me kunnen helpen en alvast bedankt.

Bijlagen

en waar heb je dat nagemaakt? er is geen enkele gebeurtenis die niet op een specifieke datum valt.

Aangepast aan je bestaande bestandje uit

Bijlagen

en waar heb je dat nagemaakt? er is geen enkele gebeurtenis die niet op een specifieke datum valt.
ik denk dat je bedoeld dat de datum bij tabblad data staat op de 1e van de maand maar er op tabblad 2 verwezen wordt naar het maandnummer. Zou er dan nog een kolom op tabblad data tussen moeten die verwijst naar het maandnummer?

heb het opgelost door een formule uit het bestand aan te passen naar een nieuwe tabel. Bedankt voor jullie hulp.

@Joycee1208

Heb je nog wat gehad aan mijn bestandje?

Want ik heb er in de eerdere vraag en ook in deze vraag geen enkele reactie gehad.

Terug
Bovenaan Onderaan