Veld zou weg moeten kunnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

blokwind

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Het zou mogelijk moeten zijn om het veld met daarin het Onderwerp / Van / evt. U hebt geantwoord op... / Verzonden en Aan te verbergen. Ik kan deze optie echter niet meer vinden.

Voor de duidelijkheid; Het leesvenster staat op "Onder" en de horizontale streep tussen de ontvangen berichten en het voorbeeld van de geselecteerde mail daaronder zouden slechts gescheiden zijn door één streep en niet het veld met alle info die ik hierboven op heb genoemd.

Alvast bedankt!
M.

Hoi,

Nou ben ik aardig bekend met Outlook, maar van jou vraag brgrijp ik niet veel.
Twee vragen:
Welke versie va Outlook?
Stuur een screendump van wat je beschrijft als bijlage.

Het gaat om Outlook uit het Office 2007 pakket. Hopelijk weet je het antwoord en alvast bedankt hiervoor.

scr01.jpg

Hoi,

Mocht je er op een andere manier achter komen hoe dát moet, dan hoor ik het graag!
Want volgens mij kan dat helemaal niet.

Ja hoor! Was lange tijd het geval op mijn pc. Door het opnieuw laden van een .pst bestand is deze instelling helaas verloren gegaan. Als ik zou weten hoe men dit veld, in het zwarte ovaal, noemt dan was ik al een stuk verder.

Als ik je vraag goed begrijp, kun je met de muis op de betreffende regel gaan staan, klik rechts en kies verwijderen kolom.

De volgende mogelijkheid is: beeld, kies huidige weergave, kies dan huidige weegave aanpassen, kies velden

Groet,

Gevonden! Rechtermuisknop onder de berichten, dus in de lege ruimte onder de mailtjes, kiezen voor "Overige Instellingen..." en tada....

scr02.jpg

Bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan