velden automatisch laten aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenvangellekom

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Beste,

Ik probeer een veld in een rapport automatisch aan de lengte van mijn record te laten aanpassen. Enig idee hoe ik dit zonder VB voor elkaar kan krijgen?

Groet,
Ken

Je kunt de lengte van een veld volgens mij niet automatisch aan laten passen; (gelukkig maar, zou ik zeggen, want anders klopt er al snel helemaal niks meer van je layout...). Wel kun je via Eigenschappen aangeven dat een veld kan groeien of krimpen, oftewel: de hoogte. Opties zijn dan: <Te vergroten> en <Te verkleinen>.
De laatste zul je niet snel nodig hebben, als je teksvak één regel hoog is.

Je kunt de lengte van een veld volgens mij niet automatisch aan laten passen; (gelukkig maar, zou ik zeggen, want anders klopt er al snel helemaal niks meer van je layout...). Wel kun je via Eigenschappen aangeven dat een veld kan groeien of krimpen, oftewel: de hoogte. Opties zijn dan: <Te vergroten> en <Te verkleinen>.
De laatste zul je niet snel nodig hebben, als je teksvak één regel hoog is.

Is het dan ook niet mogelijk wanneer de tekstbox op 1 regel staat. Dus bij 2 letters zie je ook maar 2 letters en bij 3 zie je er 3 etc.?
Als restrictie geef ik dan aan dat de regel niet langer dan de complete regel mag worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan