velden bijwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

arafy

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2001
hallo,

als je bijgevoegd document opent, zie je de ingevulde velden niet tenzij je eerst een afdrukvoorbeeld bekijkt. ik heb geen idee waaraan het zou kunnen liggen. iemand wel?

steven

Bijlagen

Dag Arafy,

Ik zie ze wel, want ik heb de optie velden gearceerd weergeven aan staan. Overigens staan ze in de koptekst.

Gegroet,

Axel

axel,

ze staan inderdaad in de koptekst. zie jij onderstaande staan:
SUBMITTED BY : steven DEPT.: litg of staat er
SUBMITTED BY : beq05323 DEPT.: XXXXXXX?

het eerst zou het moeten zijn. ik heb het opgevangen op het werk door het commando fields update in mijn VBA-code te zetten, maar als ik het dan thuis open, krijg ik toch de tweede regel van hierboven en moet ik naar afdrukvoorbeeld gaan.

ik heb vandaag nog een beetje gesurft en het blijkt een soort bug te zijn.

steven

Dag Arafy,

Ja, het zijn velden. Ik heb de tabelrijen op tenminste gezet en veldcodes weergeven aan. Dan zie je prcies welke velden het zijn. Een voorbeeld heb ik bijgevoegd.

Gegroet,

Axel.

Bijlagen

• Velden.JPG
    Velden.JPG
    50,1 KB · Weergaven: 31
dag axel,

ik weet dat het velden zijn, maar ik zou graag SUBMITTED BY : steven DEPT.: litg zien staan bij het openen en niet SUBMITTED BY : beq05323 DEPT.: XXXXXXX. door even de layout te veranderen of het printvoorbeeld te bekijken, komt het goed. ik weet het nu hoe ik een tekst goed krijg, maar als ik deze naar een derde doorgeef weet deze het niet.

steven

Dag Arafy,

Zoals je ziet is dit veld het auteursveld en dat geeft weer wie in jouw computer als auteur vermeld staat. Dus kijk daar eens naar.
Overigens worden velden bijgewerkt als het document wordt afgedrukt (of als afdruk voorbeeld wordt bekeken). Ook kun je de velden selecteren en op F drukken.

Gegroet,

Axel.

dag axel,

ik zal er maar mee leren leven dat ik nog een extra handeling moet doen. bedankt voor het meedenken.

steven

Dag Aravy,

Nee, je moet eenmalig je naam invullen in Extra-Opties-Gebruikersinformatie.

Gegroet,

Axel.

Nee, je moet eenmalig je naam invullen in Extra-Opties-Gebruikersinformatie.

dag axel,

mijn naam staat daar. de inhoud van de andere velden (dept., decision,...) worden via en userform geladen. ik moet dus een refresh doen via afdrukvoorbeeld om te zien wat er staat.

steven

Dag Arafy,

Nee, je kunt dat in VBA doen.

Activedocument.Fields.Update

Gegroet,

Axel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan