Velden en samenvoegdocumenten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter VHU
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

VHU

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2005
Berichten
96
Contactpersoon: {DOCPROPERTY "Manager" \* Upper }

Contactpersoon: {DOCPROPERTY "Manager" \* Upper }

Geachte,

Kan iemand mij uitleggen hoe hetvolgende werkt?

Ik wil een word doc samenvoegen met een access bestand,maar als er aan een voorwaarde (bepaalde functie) voldaan is moet er in het veld de naam en telefoonnr komen te staan.
Ik vermoed dat de tekst volgend er iets mee te maken heeft maar ik kom er niet uit

Groeten


Contactpersoon: {DOCPROPERTY "Manager" \* Upper }



Verklaring:

Contactpersoon is de tekst die voorafgaat aan het veldresultaat.
DOCPROPERTY is de veldnaam.
"Manager" is de tekst voor de vereiste instructie ("Name").
\* Upper is een facultatieve schakeloptie waarmee wordt aangegeven dat de naam in hoofdletters moet worden weergegeven.
Als bij Manager op het tabblad Samenvatting in het dialoogvenster Eigenschappen (menu Bestand) Anna Gerrard staat, levert dit veld in uw document het volgende resultaat op:

Contactpersoon: ANNA GERRARD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan