velden in writer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinvangele

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2007
hallo iedereen,

Deze post komt je mss bekend voor maar ik heb een probleem, Ik kan de inhoud van de velden nu weergeven. Maar per pagina drukt hij 1 klant af in alle velden. De bedoeling is om in 1 veld 1 klant te laten verschijnen. bv veld 1 klant1 veld 2 klant2. en niet klant 1 klant 1.

bedankt voor jullie tijd :shocked:

Sorry,

kan er even geen chocolade van maken.

Heb je misschien voorbeeldbestandje, dan kan ik misschien zien wat er aan de hand is.

Sorry,

kan er even geen chocolade van maken.

Heb je misschien voorbeeldbestandje, dan kan ik misschien zien wat er aan de hand is.

Dit is het antwoord op mijn probleem : Ik het het toevallig zelf gevonden! Als je je gegevensbron geopend hebt selecteer je eerst je volledige database (of enkel de records die je wenst). Kies dan niet voor de knop Standaardbrief maar wel voor de knop "Gegevens naar tekst". Een wizard helpt je stap voor stap verder.

Maar het werkt niet voormij waar vind ik de knop standaardbrief hij moet naar gegevens naar tekst.

momenteel print de printer voor 1 adres 1 blad en ik heb 1000 adressen dat ik moet afprinten. Het zou handiger zijn als ik er een paar adressen op 1 blad kon zetten :p

bedankt voor uw tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan