Kramer
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jun 2002
- Berichten
- 447
De titel klopt misschien niet maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet omschrijven.
Ik doe voor mijn werk verschillende projecten. Nu wil ik in Excell een lijst maken met mijn projecten. Dit wil ik doen voor elke dag van de week.
Nu wil ik dat ik bijvoorbeeld dat ik een tijd (bijvoorbeeld 30 min) invul in A1. Dat deze wordt opgeteld in D4. Maar wanneer ik 's-middags erweer aanwerk wil ik eigenlijk gewoon weer in A1 het kunnen invullen zodat hij dit meteen met de gegevens die in D4 staan meteen opteld.
Ik doe voor mijn werk verschillende projecten. Nu wil ik in Excell een lijst maken met mijn projecten. Dit wil ik doen voor elke dag van de week.
Nu wil ik dat ik bijvoorbeeld dat ik een tijd (bijvoorbeeld 30 min) invul in A1. Dat deze wordt opgeteld in D4. Maar wanneer ik 's-middags erweer aanwerk wil ik eigenlijk gewoon weer in A1 het kunnen invullen zodat hij dit meteen met de gegevens die in D4 staan meteen opteld.