beste,
ik heb volgende vraagje :
in een worddocument (word2002) heb ik bovenaan een vervolgkeuzelijst uit de werkbalk formulieren staan.
In de lijst kan ik "Dhr", "Mevr",... kiezen.
Deze aanspreektitel kies ik om mijn adres te vervolledigen
bv Aan "Dhr" Helpmij....
nu wil ik dat op bepaalde plaatsen in mijn document tekstdelen worden aangepast in functie van de keuze die in de vervolgkeuzelijst werd gemaakt. Koos ik "Dhr" dan wil ik dat op bepaalde plaatsen een veld wordt ingevuld waar "meneer" staat, selecteerde ik "Mevr"in de vervolgkeuzelijst dan moet dit "mevrouw" zijn.
Ik heb wat zitten proberen met het veld "If" maar geraak er niet aan uit.
Nu pas ik dit telkens manueel aan maar denk niet dat dit de goeie manier van werken is.
Wie helpt mij op de goede weg ? ik ben benieuwd.
dank
ik heb volgende vraagje :
in een worddocument (word2002) heb ik bovenaan een vervolgkeuzelijst uit de werkbalk formulieren staan.
In de lijst kan ik "Dhr", "Mevr",... kiezen.
Deze aanspreektitel kies ik om mijn adres te vervolledigen
bv Aan "Dhr" Helpmij....
nu wil ik dat op bepaalde plaatsen in mijn document tekstdelen worden aangepast in functie van de keuze die in de vervolgkeuzelijst werd gemaakt. Koos ik "Dhr" dan wil ik dat op bepaalde plaatsen een veld wordt ingevuld waar "meneer" staat, selecteerde ik "Mevr"in de vervolgkeuzelijst dan moet dit "mevrouw" zijn.
Ik heb wat zitten proberen met het veld "If" maar geraak er niet aan uit.
Nu pas ik dit telkens manueel aan maar denk niet dat dit de goeie manier van werken is.
Wie helpt mij op de goede weg ? ik ben benieuwd.
dank