hallo iedereen,
dit is mijn eerste post op deze website.
ik ben momenteel bezig met het bouwen van een website voor 2 vrienden die een webshop willen openen.
nou weet ik niet zo heel veel van websites bouwen maar weet grotendeels de basis wel.
maar nu zit ik met een dilema. mijn 2 vrienden hebben ontzetten veel producten.
en ik zit er nou niet echt op te wachten om al deze productfoto's handmatig in te voeren.
en kan ook bijna niet begrijpen dat hier misschien niet ergens een bestaand programma voor is waarmee ik de producten heel snel op de pagina kan krijgen.
de website schrijf ik in html(heel basis).
met dreamweaver.
en ik vroeg me dus af of er misschien niet een script is waarmee ik in een keer alle productfoto's erop kan krijgen.
en naderhand de productnummer, beschrijving en prijs kan toewijzen?
ik zie uw antwoord graag tegemoet.
M.v.g.
Martin Verhaagen
dit is mijn eerste post op deze website.
ik ben momenteel bezig met het bouwen van een website voor 2 vrienden die een webshop willen openen.
nou weet ik niet zo heel veel van websites bouwen maar weet grotendeels de basis wel.
maar nu zit ik met een dilema. mijn 2 vrienden hebben ontzetten veel producten.
en ik zit er nou niet echt op te wachten om al deze productfoto's handmatig in te voeren.
en kan ook bijna niet begrijpen dat hier misschien niet ergens een bestaand programma voor is waarmee ik de producten heel snel op de pagina kan krijgen.
de website schrijf ik in html(heel basis).
met dreamweaver.
en ik vroeg me dus af of er misschien niet een script is waarmee ik in een keer alle productfoto's erop kan krijgen.
en naderhand de productnummer, beschrijving en prijs kan toewijzen?
ik zie uw antwoord graag tegemoet.
M.v.g.
Martin Verhaagen