Vele software werken niet!!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter tonl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tonl

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2004
Hallo,

Onlangs heb ik een computer aangeschaft met Windows Vista Premium! Dan denk je dat je goed zit maar eigenlijk ben ik er niet al tevreden over.

Ik wilde hier en daar software installeren, o.a: SolidWorks Student Kid 2007 en een software van mijn samsung telefoon.

Dit kan plotseling niet geinstalleerd worden omdat Vista als het ware de programma's niet accepteert. Op windows XP werkt alles perfect maar op Vista werken blijkbaar alleen maar Windows programma's.

Wat kan ik er nu tegen doen om toch mijn dagelijkse programma's die ik nodig heb te kunnen installeren?

Ik hoop dat ik hier een antwoord op krijg..

Met vriendelijke groet,
Tom

Als administrator uitvoeren helpt waarschijnlijk wel, tenminste, wanneer die software geschikt is voor Vista!!

Als administrator uitvoeren helpt waarschijnlijk wel, tenminste, wanneer die software geschikt is voor Vista!!

Ook dat lukt niet. In de systeemeisen van SolidWorks staat dat het geschikt is voor Vista. Toen ik SolidWorks wilde installeren kreeg ik dus de volgende melding:

THE MSI FILE SELECTED FOR INSTALLATION DOES NOT MATCH THE CURRENT OPERATING SYSTEM. YOU MUST USE THE MATCHING INSTALLATION FOR YOUR OPERATING SYSTEM.

Wat moet ik hier nu mee?

Gr.

Zet de setup van het programma eens in de compatibiliteits modus van "XP Sp2". Daarna het icoontje om het programma op te starten in dezelfde compatibiliteits modus zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan