velleman K8055 kit

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
ik wil een velleman K8055 usb experimenteer kit bestellen
mijn vraag is ,heb ik daar nog een externe voeding voor nodig
of voed deze kaart zich uit de usb kabel

Hallo,
Zeer goede kit :D heb hem zelf ook en met iPod is hij zeer makkelijk te bedienen!
(zie: http://www.velleman.eu/distributor/products/view/?country=be&lang=en&id=351346)
Je hebt geen extra voeding nodig (alles wat je nodig hebt komt uit de USB)
Als je meer info wil , er is een uitgebreide presentatie op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=yuwAqYi7MuA

De verbindingskaart heeft 5 digitale ingangs- en 8 uitgangskanalen. Bovendien beschikt u nog over 2 analoge ingangen en 2 uitgangen met een resolutie van 8 bit. Het aantal in- en uitgangen kan nog verder worden uitgebreid door maximaal 4 kaarten te verbinden met de USB-aansluitingen van de PC. Alle communicatieprogramma's zijn opgeslagen in een Dynamic Link Library (DLL) K8055D.DLL. U kunt hiermee op maat gemaakte Windows (98 SE, 2000, ME, XP) applicaties in Delphi, Visual Basic, C++ Builder of elk ander DLL ondersteunend 32 bit Windows hulpprogramma voor applicaties schrijven.
Source Velleman Site

Vriendelijk groeten,
Maxim Van de Wynckel

Laatst bewerkt:
bouwpakket k8055 usb interface

hallo bertus.

heb even voor je gezocht.
hij haalt voedingsspanning uit de usb poort.

USB Experimenteer Interface Board

De verbindingskaart heeft 5 digitale ingangs- en 8 uitgangskanalen. Bovendien beschikt u nog over 2 analoge ingangen en 2 uitgangen met een resolutie van 8 bit. Het aantal in- en uitgangen kan nog verder worden uitgebreid door maximaal 4 kaarten te verbinden met de USB-aansluitingen van de PC. Alle communicatieprogramma's zijn opgeslagen in een Dynamic Link Library (DLL) K8055D.DLL. U kunt hiermee op maat gemaakte Windows (98 SE, 2000, ME, XP) applicaties in Delphi, Visual Basic, C++ Builder of elk ander DLL ondersteunend 32 bit Windows hulpprogramma voor applicaties schrijven.

Omvang levering:

•Diagnosesoftware en DLL.

Systeemvereisten:

•Pentiumklasse CPU
•USB 1.0 of hoger
•Windows 98 SE of hoger (behalve Windows NT)
•CD-ROM speler
•Muis.

Bestnr.: 191003 - 89
Nummer fabrikant:
K8055
29,99 EUR

stuk(s)

Algemene beoordeling:
4,1 van de 5 Voldoet aan verwachtingen: 4 van de 5 Prijs-kwaliteitverhouding: 4,3 van de 5 Gebruiksgemak: 3,8 van de 5 Vormgeving: 4,1 van de 5
14 van de 15(93%)klanten zouden dit product aan hun vrienden aanbevelen.
Lees reviews (15) |
Schrijf een review Dit product delen:

Product vergelijken

Gratis verzending vanaf € 25,-
bij betaling met iDEAL
Uitvoering:
•Gescheiden ingangs- en uitgangstest
•Tellerfunctie bij ingangen 1 en 2 met aanpasbare ontstuitering
•Staafdiagram
•5 digitale ingangen (0 = GND, 1 = open, testtoetsen op de printplaat)
•2 analoge ingangen met optie voor demping en versterking (interne test +5 V gepland)
•8 digitale uitgangsschakelaars met open collector (max. 50 V/100 mA, LED-aanduiding op de printplaat)
•2 analoge uitgangen (0 - 5 V, uitgangsweerstand 1,5KΩ) of PWM 0 - 100% uitgang voor "open collector" (max. 40 V/100 mA, LED-aanduiding op de printplaat)
•Algemene conversietijd 20 ms per opdracht.

Gerelateerde producten

Extra
Productaanbeveling
Directe productlink
Pagina printen
Product in PDF-catalogus
Thuiswinkel waarborg

Gebruiksaanwijzingen:
Duits - Ver. 1.0
Slowaaks - Ver. 1.0
Tsjechisch - Ver. 1.0
Engels - Ver. 1.0