.vem -bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

vickyva

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Berichten
45
Hey,

Een paar dagen geleden is mijn computer volledig gecrasht. Ik heb toen in de veilige modus mijn belangrijkste bestanden op een usb-stick gezet om deze te redden. Inmiddels is mijn computer weer in orde (XP volledig opnieuw geïnstalleerd), maar ik kan de bestanden die ik had bewaard niet openen.

De bestanden hebben nu de extensie ".vem" (veilige modus wss) gekregen en gaan in geen enkel programma meer open. Is het mogelijk om deze terug om te zetten naar gewone bestanden (.png, .doc, .psd)?

Mvg
 
Heb je reeds geprobeerd gewoon de extensie terug te veranderen via een rename?

Jan
 
Ook dit nog gevonden:

quote
This *.vem files are generated when you have some compression module program installed in your computer, such as Virtual Expander. Some pen drives (USB sticks...) do the same with some files, including *.xml. Search for this program and use it for open the files.
unquote
 
Geweldig :thumb:
Ik heb het gevonden... ik moest gewoon micro vault opnieuw installeren :)

Thnx
 
ja ik heb het zelfde probleem heb van iemand een sony usb stick gehad , heb nu dat micro vault weer gedouwn load staat nu weer op die stick maar kan nog steeds niet mijn bestanden openen , ze hebben nu geen vem bestands naam meer maar niets van dat progama .kan iemand mijn vertellen hoe ik mijn bestanden weer goed krijg.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan