veni, vidi, veni

Status
Niet open voor verdere reacties.

nico200

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
Hallo leden,

Sinds korte tijd maak ik gebruik van bepaalde datingsites. Ik schrijf me in op deze sites en ik log in. Tot zover gaat alles goed. Maar na vijf minuten..... pats website weg en heb ik gewoon mijn bureaublad weer voor me :-(. Dit is me nog nooit overkomen. Ik heb geen problemen met andere websites. Dus waar kan het aan liggen. Firewall? De beheerders van de sites zouden hier aandacht aan moeten besteden maar deze zijn een beetje traag. Dus suggesties en oplossingen zijn welkom.
Bij voorbaat dank.

Nico200

Spyware?

Download HijackThis. Uitleg en link vind je hier: <http://www.tomcoyote.org/hjt/>
Unzip en run het. Klik op Scan > Save log en sla het log op als een .txt bestand.
Kopieer en plak de inhoud in je volgende post.

Groetjes,
Bennie

Beste leden,

Ik dacht het zelf te kunnen oplossen maar het lukt me niet. :-(. Dus hier het hijacklog.txt. Hopelijk kan iemand me helpen.
Bij voorbaat dank.

Nico

Bijlagen

Nico, ga eens naar deze thread en post daar je log, daar heb je meer kans op een reactie.

Beste moderator,

Het probleem dat ik heb is geen spyware-probleem maar een internetprobleem. Ik kan mijn probleem wel op de spyware-afdeling plaatsen maar dan word ik daar ook weer verwezen naar een andere afdeling.

Nico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan