venster bij opstarten - spyware terminator

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
632
hallo,
bij het opstarten van de laptop krijg ik het venster van spyware terminator - het verwijst naar C:\program files(x86)
ga ik via de verkenner opde map staan om te verwijderen gaat dat niet.

de bewerking kan niet worden voltooid omdat map of een bestand in de map in een ander programma is geopend

hoe kom ik hier vanaf. in de rijtje van geïnstalleerde sofware staat het niet namelijk.

a
bedankt voor uw hulp.
 
Hey Kreemers,

Er zal nog wel een proces actief zijn, zodra je deze sluit zal het wel lukken. Bekijk dit eens even ==> klik hier. Lukt dit niet kan je deze Fix-it gebruiken normaal moet het verwijderen dan wel lukken ==> FIX-IT
 
Laatst bewerkt:
FIX IT laten lopen - waar het om gaat staat niet in de lijst en nu moet ik een CLASS ID invullen ???
waar vind ik dit terug ?
 
sorry, maar wat moet ik nemen van al die YES en DOWNLOADS ....mijn engels is niet super en pc kennis ook niet.
 
sorry voor de verwarring, je moet deze downloaden : Free Full Downloads of Revo Uninstaller ... die download staat onderaan links juist boven de Revo Uninstaller
 
hallo,

het programma geïnstalleerd, maar het staat er niet tussen al die iconen.
een printcreen kan ik er ook niet van maken, want moet dit eerst weg klikken voor dat ik verder kan met de laptop.

via verkenner kwam ik dit tegen - hoop dat het zichtbaar is.
spyware terminator.JPG
 
ik lees niet zo goeie recensies over het product Spyware Terminator, met name het onderdeel Crawler wordt als malware betiteld.
Wellicht Spyware terminator verwijderen en vervangen door de combinatie AVAST Free en Malwarebytes Antimalware?
 
Download Revo Uninstaller Pro van HIER
Installeer Revo en start deze,kies voor "Geforceerd de-installeren

Type bij "Exacte naam van het Programma" Spyware Terminator
Verwijder in het Register alleen de vet gedrukte items
Revo.jpg
Revo 1.jpg
 
hartelijke dank voor alle info - het is verwijderd - gelukkig.

dank U.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan