Venster 'Hoe wilt u dit openen' komt steeds terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Weliswaar klein leed, maar toch wel irritant......

Als ik vanuit een willekeurige nieuwsbrief, in Outlook 2010, op een link klik, krijg ik altijd het venster 'Hoe wilt u dit openen' te zien.
Ik heb inmiddels wel 20 keer de checkbox 'Altijd deze app gebruiken' aangevinkt, en gekozen voor Internet Explorer, maar het venster blijft terug komen.
Binnen de browsers IE 11 en Edge gaat het wel goed.

Window 10 is er nog maar net, maar wellicht is dit probleempje inmiddels bekend en is er mogelijk een oplossing voor...

Kan ook nog een kinderziekte zijn, en dan moet ik maar wachten op een fix o.d.

P.S. Ik krijg het jpg'tje van het venster maar niet bijgevoegd/geupload. Dan maar even zonder....

Ik krijg het jpg'tje van het venster maar niet bijgevoegd/geupload. Dan maar even zonder....

En wij moeten het dan maar "ruiken"
Kijk eens in de bovenste menubalk van de editor en de pictogrammen rechts !

Nou, nou, iets vriendelijker zou wellicht kunnen.... Ik heb de kwestie toch vrij duidelijk proberen uit te leggen en mijn best gedaan om de bijlage bij te voegen. Echt diverse keren geprobeerd met 'voeg afbeelding bij' en 'bijlagen' (paperclipje), maar het lukte gewoon niet. Nu 'lijkt' het wel gelukt te zijn. Wellicht een kleine storing bij Helpmij??

Venster.JPG

Laatst bewerkt:
OK.
Maar ik zie op de schermafdruk het bewuste vinkje niet bij Screenshot - 150825 . 19_25_19.jpg

Laatst bewerkt:
Klopt, maar als je een schermprint maakt, dan wordt het vinkje weggehaald. Maar geloof me, ik heb vele malen het vinkje gezet en het kwam, zoals gezegd, steeds weer terug. Bij Edge en Chrome gaat het overigens wel goed. Het lijkt erop dat het een klein bugje is en dat het t.z.t. met een of andere update wel opgelost wordt.
Ik dacht dat er wellicht meerderen waren met dit probleempje en er mogelijk een oplossing/workaround of zo, voor was. Maar zoals eerder gezegd 'klein leed'. Maar ik ben dan gewoon nieuwsgierig of ik zelf mogelijk iets fout doe...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan