Venster in windows maximaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

GMAN

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2003
Berichten
45
Hallo Mensen,

Ik heb het volgende probleem, wanneer ik in windows op bijvoorbeeld een link klik waardoor er een nieuw venster geopend moet worden zijn deze nieuwe venster altijd uiterst klein. Weet iemand misschien een manier waardoor deze vensters meteen gemaximaliseerd geopend zijn of in ieder geval iets groter. Hetis misschien een beetje een rare vraag maar ik hoop dat iemand er antwoord op heeft. :thumb:
 
Hallo GMAN,

Sleep met de muis het venster naar de gewenste grootte. Als het goed is 'onthoudt' de pc dat en zal een volgende keer een venster gemaximaliseerd worden weergegeven.

Groet, Floyd
 
Ja, dat dacht ik zlef ook als eerste maar dat werkt niet niet en het is echt een heel klein vierkantje. Het is opzich niet eens zo'n super groot probleem maar ik vind het gewoon irritant om elke keer te moeten maximaliseren als ik snel iets moet bekijken.

Duss weet nog iemand een andere oplossing :(

alvast bedankt
 
Probeer het eens op deze manier:

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan