venster Inbelverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orinoko

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Sinds kort verschijnt direct na het opstarten van m'n computer het venstertje Inbelverbinding. Ik kan dat venster niet sluiten en heb zodoende problemen met b.v. het openen van Mijn Documenten.
Bij de instellingen staat aangevinkt: "altijd standaardverbinding kiezen", zoals ik altijd al had.
Ik wil dat venster alleen maar zien als ik online ga. Wie weet raad?

Kijk eens bij opstarten (msconfig) wat er wordt opgestart. Mogelijk iets dat direct verbinding wil maken met het internet.

Groetjes,
Bennie

inbelvenster

Met deze evt. oplossing kan ik, als oprechte amateur, niet zoveel. Ik heb een hint nodig die iets gedetailleerder is.

dank, Orinoko

Kan spyware zijn als je niks aan de instellingen hebt zitten rommelen, down AdAware, na de install gelijk updaten middels een klik op het wereldbolletje en dan scannen.
http://www.majorgeeks.com/article.php?sid=506

Mocht dat niets opleveren: Lees het begin van dit topic eens en voer het uit: Helpmij tegen spyware offensief Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan