Venster opent vaak te klein in explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

boedda

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2006
ik heb vaak dat als ik op een link druk die me dan op een andere site brengt, dat dan het venster heel klein is ongeveer 6 cm hoog en 10 cm breed.

ik vind dat vervelend want dan moet ik steeds op maximaliseren drukken.

als ik binnnen dezelfde site op een link druk , dan krijg ik wel het hele venster te zien,.

kun je dat ergens in ms explorer instellen of niet?
want ik had dat eerst niet of het venster was toen veel groter maar niet maximaal.

ik heb wel met progjes zoals ccleaner en windowscare personal de pc opgeschoont en gefixt oa het register, maar kan het daar aan liggen?
Hiervoor op het forum heeft iemand een vraag over juist een te groot venster.

PS ik draai elke dag anti-spyware progs en die vinden niks, alles is okee!!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Onthoud de link naar de site, die niet in een volledig venster opent
Sluit alle vensters
Ga nu rechtstreeks naar deze site.
Klik met de rechtermuisknop op de taakbalk in kies 'Vensters onder elkaar schikken'
De volgende keer opent het venster weer maximaal.

hoi valijn,

kreeg van een ander help forum hetvolgende advies:

alle sites te sluiten
en het kleine venster te vergroten met slepen
Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Is bovenstaande nu een geheel andere methode dan die jij adviseert of komt het ophetzelfde neer?

PS
heb zonet in firefox naar je site valijn.nl gegaan en de links openen dan niet, daarna terug naar explorer en dan werken de links wel...hoe komt dat?
ontdekte net ook met firefox als je invult http://www.valijn.nl/Windows.htm dan kan ik wel alle links gebruiken ,alleen de www.valijn.nl/index.htm werkt niet in firefox

groet
j

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan