venster opnieuw inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

channah

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Bij mij is dus het volgende aan de hand. Ik heb een outlook .com adres aangemaakt en na ongeveer een dag liep alles goed.
Inmiddels komen ook al mijn e-mails binnen in Windows Live Mail.

Alleen als ik Windows LIve mail open, krijg ik altijd het venster, dat ik opnieuw moet inloggen, dit klik ik op het kruisje weg en mijn mails komen gewoon binnen.
Nu ben ik een beetje bang dat het op een gegeven moment niet meer lukt en ik niet weet met welk account ik dan moet inloggen, dat is dus mijn probleem.

Hallo Channah. Lees hier wat info over hoe en wat alles in zijn werk gaat. Hoop dat je er wat informatie uit kunt halen. Klik

Eigenlijk vind ik het hier ook niet, want het probleem zit niet in hotmail of outlook.com, maar duidelijk in windows live mail, daar krijg steeds dat venster.

Nu heb ik omdat ik een beetje in paniek was omdat in eerste instantie niets werkte, outlook.com niet en ook hotmail niet, een nieuw wachtwoord gemaakt voor hotmail en ik denk eigenlijk dat ik nu dus op die beide hotmail accounts? alles binnen krijg, want soms krijg ik ook 1 bericht 3x. Het grootste probleem is eigenlijk dat ik dat andere ww niet meer weet, omdat dat ook niet werkte heb ik het, dacht ik, uit windows live mail verwijderd en het ww niet opgeslagen.

Zoals ik hier boven al schreef heeft het ongeveer 1 dag geduurd voor alles weer werkte. en toen dus ook alles.:confused:

Ik denk dat ik op de een of andere manier een nieuw wachtwoord voor windows live mail moet maken, want dat was altijd gekoppeld aan hotmail.

Is het dan niet zo dat je aangemeld moet/kunt blijven.

Deze wellicht.livemail.JPG

Ik geloof, dat ik het niet duidelijk uitleg, het gaat om het volgende.

Ik open mijn windows live mail, dan krijg ik een venster dat ik me opnieuw moet aanmelden, dat klik ik weg op het kruisje. Dan worden dus gewoon al mijn mails waarvan de account in windows live mail staan, opgehaald. Dus ik ben gewoon aangemeld, alleen krijg ik dat venster steeds te zien. Ik bedenk me opeens iets.
Zou het zo kunnen zijn, dat ik nu met mijn outlook.com gegevens moet inloggen, omdat hotmail helemaal komt te vervallen. Alleen heb ik dat nog nergens kunnen ontdekken.

Laatst bewerkt:
Ik heb dat allemaal gelezen en ik begrijp het ook wel allemaal, alleen wordt er nergens over Windows live mail gesproken,Volgens mij een onderdeel van Office 2007 of van Vista.

Ik durf eigenlijk niet zo goed nu in te loggen met mijn outlook.com account, tot nu toe werkt het en als het niet meer werkt is het vroeg genoeg of misschien ook niet, maar dan is er vast ook een oplossing voor. Ik kan altijd nog terugvallen op webmail.

Channah. Ik heb het gevonden hoor, windows live mail is appart onderdeel van een heel pakket en heet zelf "windows live essentials". Niet van office of vista. Je kunt het wel gebruiken in Vista en windows 7. Nu begrijp je het zeker. Groet Manamana.

Hier de uitleg. Klik

Heel erg bedankt voor het meedenken en zoeken, iets wat mij maar niet wilde lukken, het vinden van het juiste artikel dus.

Nu heb ik Windows live mail al wat langer ik denk dus sinds 2007 (de tijd gaat zo hard).
En ga er nu dus van uit dat het inderdaad de bedoeling is dat ik met mijn outlook.com account inlog.

En zoals ik eerder al aangaf ga ik het nog even afwachten. nogmaals heel erg bedankt voor de hulp.

Oke graag gedaan. Ja ik werk meestal via een link, want vaak is het wiel al uitgevonden. Scheelt een hele hoop type werk. In ieder geval fijn dat het is opgelost. :thumb:

Groet Manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan