venster projectverkenner verticaal zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max De Vylder

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2005
Bij het opstarten van de visual basic editor stond oorspronkelijk het projectvenster steeds vast mooi links verticaal.

het venster eigenschappen daaronder.

het venster programmacode stond rechts

Nu staat om één of andere reden (waarschijnlijk mijn eigen schuld maar ik weet niet hoe!!!) dat projectvenster horizontaal bovenaan.
Dit is niet echt praktisch. aangezien je verticaal moet scrollen in de lijst met werkbladen, forms en modules

Als ik het venster niet dokbaar zet dan staat het "los" in mijn venster en dat is ook niet handig!

HOE KRIJG IK HET PROJECTVENSTER WEER VAST LINKS VERTICAAL

Bedankt bij voorbaat

Hai, :D

Ik snap niet precies wat je met de projectverkenner hebt gedaan maar zo werkt het bij mij:

* Rechtermuisknop op wit gedeelte in de verkenner en klik op (reeds aangevinkte regel) "Dokbaar"...Nu komt de verkenner als Los venster boven het code-venster

* Doe ik nu hetzelfde en klik ik weer "Dokbaar" aan (zodat het vinkje geplaatst wordt) dan Dokt het programma de verkenner netjes bovenaan!

Nou hoop dat je er iets aan hebt! :thumb:

De meeste vensters kun je 'vastpakken' door in de balk te klikken en met ingedrukte linkermuisknop deze te verslepen.
Sleep op deze manier het venster naar beneden (=los) en vervolgens tegen de linker zijkant en laat dan de linkermuisknop los.
Dit werkt in elk geval wel bij de VBa editor.

succes

Zit nog ff-kes te kijken of ik het na kan doen en dat gaat dus:

Mijn vensters staan Dokbaar dus kunnen ze aan alle randen kleven.

Ik pak het venster op en laat het halverwege tegen de werkbalk (boven) los en ja hoor prachtig horizontaal over de gehele linie..

Nu pak ik hem weer op en sleep de cursor naar de linkerrand van de VBE waar ie hoort en ja hoor hij wordt weer klein...dus nu loslaten en hij zit weer waar ie hoort...

See Yah! :thumb:

BEDANKT !!

Bedankt allebei voor de oplossing

het werkt inderdaad zo!!

heb heel de tijd zitten sukkelen met dat dokbaar en de vensters naast elkaar schikken maar dit werkt inderdaad

echt bedankt!!

Goed zo fijn om te horen dat het weer werkt naar behoren....Graag gedaan! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan