Venster van Windows Live Messenger niet meer zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

hulpvrager199

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2010
Hallo Forumleden,

Ik gebruik Windows 7, en dus heb ik de mogelijkheid om vensters naast elkaar te slepen. Gisteren wilde ik Hyves Desktop Chat samenvoegen naast een Windows Live Messenger Gesprek. Hyves Desktop Chat lukte, maar ik had het Gesprek te ver versleept :(

Sindsdien kan ik geen gesprek meer voeren op MSN. Ik heb al vele opties geprobeerd:

• Het gespreksvenster opnieuw opstarten
  • Het venster Maximaliseren
  • Mijn Laptop opnieuw opgestart
  • MSN van mijn laptop verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd
Maar allemaal tevergeefs:-(

Ik kan geen dag zonder MSN, dus ik wil heel graag dat dit probleem is opgelost. Ik gebruik nu het alternatief eBuddy, maar vind het eerlijk gezegd een K programma. Dus ik wil heel graag terug naar WLM.

Kan iemand mij helpen?

Groet,
Rogier (12jr.)

Misschien krijg je het weer tevoorschijn als je een gespreksvenster opent en dan de resolutie van je beeldscherm even veranderd naar een lagere resolutie. Dan kan het zijn dat je het gespreksvenster weer kan zien. Dan moet je hem wel even verslepen en dan de resolutie weer terug zetten. Hopelijk helpt dit ;)

mvg,

Reactie

Dank u wel,

Maar het heeft geen zin. :(

Mijn scherm heeft een resolutie van 1600x900. Ik heb 1280x720 & 800x600 geprobeerd. En ook nog de staande.

Het heefd dus helaas geen nut

Misschien kun je proberen om een extra scherm op je pc aan te sluiten en dat je het venster dan kan zien. Maar of dat gaat helpen weet ik niet zeker. In ieder geval succes. ;)

Helaas was ik u 25 minuten voor, maar toch bedankt.

Toen ik bij de resolutie keek stond erbij dat het scherm was uitgebreid op een VGA-scherm dat ik niet had, ik wist ook niet wat dat betekende.

Toen ik een PRINTSCREEN maakte zag ik het gespreksvenster. toen snapte ik het van het uitbreiden.

En heb direct me vader geroepen. Zondag sluiten we me laptop aan!

Met dank aan THEHHH:thumb:

Als het goed is moet je de uitbereiding ook uit kunnen schakelen en dan moet het gespreksvenster weer direct zichtbaar zijn.

HEI DOET HET!! :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:):):):):thumb::thumb::thumb:

plaatje%20voor%20helpmij.png

Doet deze t niet? KLik gewoon op deze link: http://rogiersangers.woelmuis.nl/external pictures/plaatje voor helpmij.png

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan