venster weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

adnieuwenhuizen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Na de laatste beveiligings up-date ben ik in OE 6 het venster kwijt dat aangeeft hoever je bent met het ontvangen van berichten. Hoe kan ik dit weer terug krijgen??

Laatst bewerkt:
Nee ik bedoel het venster dat normaal verscheen als ik outlook opende en als er dan berichten binnen kwamen zag je hierin een lopende streep(blokjes) en de mededeling met het hoeveelste bericht hij bezig was.
In kon dit in de gegeven optie OE beeld indeling niet vinden

Ik heb het vermoeden dat het om een antivirusprogramma gaat die de inkomende emails aan het scannen is gaat want zo'n venster heb ik in OE nog nooit gezien. Kijk dus even de instellingen na als dat het geval is.

Ik gebruik Norton Internet Security en AV: heb alle instellingen staan zoals voorheen.
Het gekke is dat als de update van OE verwijder het bedoelde venster ook weer terug is.
In het venster wordt ook duidelijk aangegeven dat de berichten worden ontvangen.

Laatst bewerkt:
adnieuwenhuizen zei:
Ik gebruik Norton Internet Security en AV: heb alle instellingen staan zoals voorheen.
Het gekke is dat als de update van OE verwijder het bedoelde venster ook weer terug is.
In het venster wordt ook duidelijk aangegeven dat de berichten worden ontvangen.
Hopelijk niet een extra AV want in Norton Internet Security zit al een antivirus. Vreemd dat na de-installatie van de update dat venster het wel doet. Overigens draaien in de nieuwers versies geen voortgangsindicators meer mee dacht ik, je ziet dan alleen een soort envelopje rechts onderaan. Misschien heb je nog wat aan deze info van Symantec.
Anders misschien een herinstallatie? Uw Norton-programma verwijderen met behulp van SymNRT

Nee geen extra maar de norton av. Helaas heeft de gegeven info naar symantec niets opgeleverd. Ook het uitschakelen van de AV heeft geen effect dus heb ik toch sterk de indruk dat in het in OE zelf zit maar kom er nog niet uit. ( de indicator rechts onderin bij ingeschakelde av werkt wel gewoon) In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Laatst bewerkt:
Wellicht nog een aanvulling die leidt tot een oplossing. Het taakvenster dat verschijnt bij inloggen en bv aangeeft dat er geen verbinding gemaakt kon worden verdwijnt nu direct achter het scherm en kan ik pas bekijken als ik de voorgrond van OE wegsleep.

Ik weet het even niet maar door even te reageren komt de vraag weer omhoog, iemand een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan