Vensterapplicaties onzichtbaar op bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

BjorntobeWild

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2011
Berichten
120
Goedemorgen,

Ik heb regelmatig het probleem dat (Office) applicaties bij het sluiten van een venster of openen van een document onzichtbaar op het bureaublad verschijnen.
Ze worden over een andere applicatie geplaatst (bijv. Outlook). Hierdoor kan ik niks meer in Outlook bedienen. Als ik met mijn muis aan de bovenzijde van mijn scherm klik om het onzichtbare venster te verplaatsen, wordt het onzichtbare venster zichtbaar en is de onderliggende applicatie weer te bedienen. Ik heb al gezocht via Google, maar kan geen oplossing voor het probleem vinden.
Ik werk trouwens met 3 schermen. Of het probleem zich ook met alleen het scherm van de laptop voordoet weet ik (nog) niet.

Erkent iemand dit probleem?
 
Nee, die had ik al gelezen, maar de onzichtbare vensters vallen niet buiten beeld. Ze overlappen een andere applicatie.

Groet,

Bjorn.
 
En dubbelklikken in de bovenkant van je scherm Is dat iets. Of het scherm verkleinen met dat vierkante blokje rechtsboven.

Dan met de muis aan de rechterkant van dat scherm gaan staan (dan zie je een pijltje) en dan met dat pijltje uittrekken.

Dan het scherm weer sluiten en weer openen. Hoop.

Wanneer werkte het nog wel allemaal goed. Heb je aan instellingen gezeten. Systeemherstel is ook zo wat. Dat zou ik dan als laatste proberen.
 
Laatst bewerkt:
Stel eens het "Windows Basic" bureablad thema in, dus zonder gebruik van Aero.
link

Ik ben even niet in de buurt van een W7 computer, maar hopelijk lukt het je.
Overigens zie ik zelden problemen met het Aero thema, maar misschien heb je zelf nog wat lopen sleutelen aan het thema / een thema toegevoegd die niet standaard Windows is. Ook zijn er soms applicaties die zelf 'foute dingen' doen en zich (dus) verbergen achter Aero.
In ieder geval blijft de oplossing gelijk.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Heb nu een tijdje zonder Aero getest en het probleem lijkt verholpen.
Zal voorlopig nog wel even testen of het probleem daadwerkelijk verholpen is.

Groet,

Bjorn
 
Hoi,

Ongeveer heb ik hetzelfde probleem geconfronteerd en krijgen oplossing van hier ****. Het is ook mogelijk dat uw apparaat besmet zijn met malware programma als Trojan, adware, browser kaper, worm of andere. Het zal beter zijn om uw PC paar anti-spyware programma te scannen. Vertel me ook voor is wordt dit hulp voor u of niet.

Mod Edit:
Oorspronkelijke link verwijderd en was al geblokkeerd door Google zelf.

Google URL Shortener
***** – this goo.gl shortlink has been disabled. It was found to be violating our Terms of Service. Click here and here for more information about our terms and policies respectively.
Gebruiker staat (nog) niet in bekende databases als spammer anders was hij niet langs onze spam plug-in gekomen.
We houden het in de gaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan