Vensters achter elkaar weergeven werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mc-marco

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2005
Windows aero werkt niet meer

Hoi,

In vista kan je van die vensters achter elkaar weergeven als je op dat pictogrammetje klikt in je taakbalk dat werkt op en een of andere manier niet meer kan een van jullie me helpen je ziet als je op dat pictogrammetje klikt hetzelfde als je alt tab doet

Groet,

mc-marco

Laatst bewerkt:
Dat is met je windows aero...
En je bedoelde windows logo+ tab zeker?

Alt + tab is ook een optie maar dat kan ook al in windows XP en is niet zo spectaculair :D

Heb je het icoontje beneden nog in je taakbalk?

ik zie het icoontje nog wel en dat van alt tab wil ik juist niet maar dat doet die nu wel in plaats van dat van windows aero in de bijlage een afbeelding van wat ik krijg in plaats van dat van windows aero wat ik moet krijgen kan het mischien zijn dat windows aero uitgeschakeld is

Bijlagen

• dit krijg ik.jpg
    dit krijg ik.jpg
    67,9 KB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
maar alt + tab is voor dat kader... bij mij is dat ook zo;)

Wanneer je het windows logo en de tab induwt bij mij heb je dan zo die "flow"
zoals op mijn plaatje hieronder...

dit is toch wat je wilt terug hebben hé?

maar alt + tab is voor dat kader... bij mij is dat ook zo;)

Wanneer je het windows logo en de tab induwt bij mij heb je dan zo die "flow"
zoals op mijn plaatje hieronder...

dit is toch wat je wilt terug hebben hé?

klopt dat wil ik inderdaad terug hebben want met windows toets en tab doet die dat ook niet

het is op de een of andere manier weer terug dus maar tog bedankt

goed voor jou dan :p
Je weet dus niet hoe je het opgelost hebt want hiermee kan je misschien nog andere mensen helpen...

goed voor jou dan :p
Je weet dus niet hoe je het opgelost hebt want hiermee kan je misschien nog andere mensen helpen...

ik weet het niet zeker maar het zou kunnen omdat ik nieuwe drivers van me videokaart heb geinstaleert maar het was na dat ik opnieuwe opgestart heb niet meteen terug maar een uurtje erna vaag snap er niks van...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan