Vensters blijven staan ook al heb ik ze weggeklikt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jottem15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2010
Hallo allemaal,

Heb vandaag mijn nieuwe dell u2211h 21,5 inch monitor binnen gekregen en nou heb ik een vraag waar ik me nogal aan erger en of dit aan het scherm ligt of aan iets anders!?

Mijn setup: Acer Aspire 7720 G
Dell U2211H

Ik heb het 2de scherm(dell) aangesloten via dvi(het kan ook met vga maar omdat in het instructieboekje stond dat dvi beter kwaliteit leverde!)

Het probleem: Als ik dus (maakt niet uit in welk scherm) bijvoorbeeld rechtermuisklik doe en dan ergens anders in het scherm nog een keer dan blijft die 1ste rechtermuisklik staan! Dat is ook als ik rechtermuisklik 10 keer doe! Als ik er met een ander scherm overheen ga of met selecteren van de muis dan gaan ze weg! Dit is overigens niet altijd het geval maar wel heel vaak meestal als ik heel snel achterelkaar rechtermuisklik doe of het is bijvoorbeeld ook met scherm verplaatsen dan blijven de randen van het scherm staan! en dan moet ik er weer met een venster of met het selecteren van de muis overheen voordat het weg gaat!

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen waar het aan ligt en hoe ik dit kan verbeteren(software matig niet met nieuwe hardware).

Ligt het aan het scherm? Zijn het instellingen?

Het rare is dat ik dit op mijn laptop scherm niet heb!!! Daar reageert alles gewoon snel en heb ik er geen last van!

Ik heb ook nog een screenshot gemaakt die kunne jullie hier zien:
http://img638.imageshack.us/i/naamloosxpw.jpg/

Ik hoor het wel!

Bedankt,
Gr jottem15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan