Vensters geopend?

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Hulk

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Plotseling openen de Word-documenten niet meer en krijg ik vensters geopend en die moet ik sluiten. Echter alleen die error is geopend, verder niets.

Klik ik op OK dan opent zich het document. Plotseling waren ook overal groene golfen onder de woorden (grammatica) wat nooit zo was. Hoe kan ik het herstellen?

Laatst bewerkt:
Misverstand, dat laatste is het probleem niet, dat is een bijkomende zaak. Het is dus dat een document niet meer rechtstreeks opent. Dat is lastig en klopt niet.

Geen bruikbaar systeemherstelpunt meer aanwezig. Teveel wijzigingen en installaties.

Herstellen via de diagnose tool al gedaan. Opnieuw installeren houdt in volgens mij dat je de normal.dot macro's, en instelling in het lint kwijt bent.

Ja, eerst uninstall en dan opnieuw installeren.

Maar zo heb je er ook niks aan!

Ik weet wat de oorzaak is.

wat een ramp, ik ben al uren aan het zoeken en herstellen, want mijn duizenden word-documenten openen niet meer rechtstreeks. Herstelpunten nagelopen, alle registerwijzigen ongedaan gemaakt etc. etc. Al adviezen gekregen en opgevolgd. Helaas niets hielp. Toevallig dacht ik aan de updates van Norton waarbij ik opnieuw moest opstarten. Ik heb het nagekeken en zie dat de engine is gewijzigd en zodanig dacht ik aan de beveiliging van Office. Deze heb ik in NIS uitgeschakeld en opening getest en nu krijg ik geen error en opent het document zich rechtstreeks. Dan weet je dit, mogelijk dat mensen hetzelfde probleem krijgen.

Geluk bij een ongeluk.
Fijn dat je het achterhaald hebt, maar zonder prototectie kan ook niet.

Maar melden en hopen dat er een snelle een nieuwe engine voor dit euvel wordt uitgebracht.

http://community.norton.com/t5/Nort...documents-since-19-5-0-145/td-p/645729/page/5

Ik wil toch even zeggen dat ik het een schandalige zaak vind van Symantec om dit niet direct aan de klanten te melden. Het probleem is al lang bekend en uitvoerig in bovenstaande link aan de orde en de klant weet van niets. Ik krijg nieuwsbrieven, maak deel uit van community watch, allemaal dus waardeloze nutteloze zaken. Uren laten ze je volstrekt onnodig werken aan een probleem dat al lang bekend is.

Ik heb een Nortonaccount, e-amailadres is ook bekend.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan