Vensters Maximaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

plugintools

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo,

Bestaat er een register hack die ervoor zorgt dat ieder nieuw venster wat je opent standaard gemaximaliseerd is? Ik zag hier op Helpmij als een andere manier (groot slepen en dan afsluiten), maar dat schijnt bij mij niet te werken. Ik heb ergens een keer in een computer blad gelezen dat je dit in het register kon instellen, maar weet iemand hoe?

Thanks!

Jacco

Hierbij een erg fijne tip voor iedereen!

In iedergeval: ik ben er erg blij mee!

Bij www.trukendoos.com staat bij de downloads, en dan bijna onderaan bij Surfen, een klein programmatje om bij het opstarten van Outlook Express en Internet- Explorer automatische een groot scherm te krijgen.

Lucia

scherm

De grootte van het IE-startscherm zelf bepalen.

Start IE op en geef in het adresveld dit in:

javascript:window.resizeTo(800,600)

De waarden kun je variëren. Na Enter wordt de Browser in de aangegeven grootte gezet.

Met de commandoregel in het adresveld maak je per Drag & Drop een snelkoppeling op het bureaublad.
Ideaal voor webdesign etc. of met behulp van een programmaatje IE_zise

Moet de Internet Explorer altijd in een volledig geopend scherm openen, dan moet in het Register onder:

"HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main"

de volgende Sleutel "FullScreen" als datatype tekenreeks op de waarde "Yes" gezet worden.

Of zonder in het register te duiken:

Open Internet Explorer. Houdt nu de Ctrl+Shift+Alt toets ingedrukt en vergroot met de muis het zichtbare venster door vanaf de zijkanten te slepen. ( je kunt ook op de knop "Volledig scherm" klikken in je werkbalk. Staat deze knop er niet bij ga dan naar werkbalk aanpassen in het menu "Beeld" onder werkbalken). Sluit hierna Internet Explorer, terwijl je nog steeds Ctrl+Shift+Alt ingedrukt houdt, af met de X rechtsboven. Internet Explorer onthoudt nu je voorkeur grootte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan