Vensters naast elkaar weergeven in taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Ik krijg het niet voor elkaar zoals voorheen bij Vista om de vensters (IE sites) naast elkaar zichtbaar in de taakbalk te plaatsen. Ze worden allen in de IE (E) geplaatst. Hoe krijg ik dit verandert in Win 7?
 
Als je met de muis erop gaat staan worden alle vensters in miniatuur zichtbaar.Dit is toch ideaal?Heb je de taakbalk niet vol staan.
Weke versie van Win7?
Of bij eigenschappen v.d taakbalk en menu start bij: "taakbalkknoppen" voor de optie "nooit combineren" kiezen,denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt maar ik zie graag alle vensters in een icoon onderin de taakbalk. Ik heb de Home Edition van Win 7.

Vervelend vind ik dat ik steeds nu de het icoontje moet aanklikken en pas dan naar je venster kan gaan zoeken. Twee handelingen.
 
Naar mijn bescheiden mening moet je Internet Explorer als programma aan de taakbalk vastpinnen en niet als snelkoppeling,dan hoef je niet te klikken maar er met de aanwijzer op te gaan staan.
Ga naar Start> Alle programma's klik rechts op Internet Explorer en kies dan voor "aan de taakbalk vast maken"
 
Laatst bewerkt:
Maar dat is niet de vraag. Icoon of niet IE zit vastgepind op mijn taakbalk, maar dat is niet mijn vraag. Ik wil van elke pagina op internet of whatever een icoon of wat dan ook direct kunnen zien onderin de balk wanneer ik hem dichtvouw. Met de handen van het toetsenbord af wil ik kunnen zien welke vensters er allemaal openstaan. Dat kan nu niet want daarvoor moet je eerst klikken op IE en dan pas zie je de schermpjes boven de balk.
 
De suggestie van #2 al geprobeerd "nooit combineren"?
Of de optie "combineren als de taakbalk vol is"
 
Laatst bewerkt:
yep alle drie al gedaan, maar helaas dat is niet de oplossing. Voorheen zat die optie bij internetopties TABBLAD in een nieuw venster plaatsen alleen doet ie dat niet.
 
Shift-toets inhouden,klik rechts op IE pictogram en kies voor "vensters naast elkaar weergeven"?
 
Die koppeling werkt al helemaal niet sorry
 
Sorry dan weet ik 't ff niet meer,ik heb de Ultimate versie en daar werkt alles perfect,heb verder nog geen ervaring met de andere versies.
Wellicht dat iemand anders je nog verder kan helpen.
Succes!
 
Het is inmiddels opgelost elders hier.
 
Dat doe je als volgt:

klik nu rechts op de taakbalk en kies eigenschappen
In het eigenschappen scherm kies je bij de taskbar buttons voor de keuze 'nooit combineren'

Als je binnen de eigenschappen ook het vinkje 'kleine iconen' aanvinkt, is het vrijwel gelijk aan wat xp/vista had.


ps jouw antwoord stond er ook bij, maar toen werkte ie niet.

Toch bedankt voor het meedenken!
 
Ik wou net zeggen,in #2 staat die oplossing ook,behalve van die kleine pictogrammen dan,maar ik ben blij voor je dat 't opgelost is,bedankt voor de terugmelding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan